World of Warcraft by Blizzard

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views sinds 30-01-2008

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-10 14:25

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Ik denk dat dit spel best wel leuk gaat worden. Het is een beetje een spel alla Everquest...

Check de site maar eens!!

Ziet er in ieder geval heel errug lekker uit :9~ :9~ :9~

Wat vinden de gamers ervan???

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

ik vind het klote, er zijn al genoeg MMORPG's als ze er nou een MMORTS van maakte ofzo, dan zou het wel leuk zijn :)

• Soef
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

Op dinsdag 04 september 2001 17:51 schreef Caspian het volgende:
ik vind het klote, er zijn al genoeg MMORPG's als ze er nou een MMORTS van maakte ofzo, dan zou het wel leuk zijn :)
tuurlijk zijn er genoeg, er is genoeg van alle soort games, maar de een is beter dan de ander en dees ziet er toch wel heel erg mooi uit :P :9 ..... dus ik denk dat het wel een tof spel gaat worden!! :D

Some things can not happen until they happen...

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ik ben helemaal fan van blizzard en ga deze game zeker weten spelen :) zat nog met een vraagje: Kun je ook meerdere mensen op 1 account toe laten en ook tegelijk? Dan vraag ik gewoon 1 account aan en laat ik me vrienden ook mee spelen :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Goh...denk es ff na, zou dat gunstig zijn voor blizzard?

zouden ze het dan doen denk je?

helemaal zelf beantwoord :)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:58
Het lijkt me een super strak spel, maar d'r is een minpuntje: de prijs die je moet betalen om het te spelen op i-net :(

There is no magic.

• Silverfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
weet iemand een link om die trailer te downloaden?
bij fileplanet moet ik 50 min wachten.

• Soef

Soef

-Soef^IO-

Op dinsdag 04 september 2001 22:07 schreef The_Will het volgende:
Het lijkt me een super strak spel, maar d'r is een minpuntje: de prijs die je moet betalen om het te spelen op i-net :(
Ik wil dan eerst wel ff een trial op inet spelen en als ik het dan leuk vind ben ik best bereid ervoor te betalen (als ik maar wel de mogelijkheid heb dat iedermoment te verbreken als ik dat wil) ;)

• The Will
Op dinsdag 04 september 2001 22:31 schreef Soef het volgende:

[..]

Ik wil dan eerst wel ff een trial op inet spelen en als ik het dan leuk vind ben ik best bereid ervoor te betalen (als ik maar wel de mogelijkheid heb dat iedermoment te verbreken als ik dat wil) ;)
En goede servers zijn dan ook wel een vereiste! Kijk maar naar Diablo dat loopt dus echt niet, als Blizzard net zulke servers neerzet voor WoW dan ga ik daar dus echt nie voor dokken, dan koop ik wel een andere MMORPG

There is no magic.

• Soef

Soef

-Soef^IO-

goede server zijn vereist
ik hoop dat het net zo wordt als Everquest: als er een cheater is, dan wordt de server er ff uitgegooit, daarna wordt de cheat uit het server verweidert en heb je er geen last meer van :)

• aXe

aXe

[#]aXe

Nou heb genoeg goede servers gehad. Kijk als jij een game joined uit de states of korea or wherever dan kun je ping verwachten ja ;) maar ik heb nog nooit slechte connectie gehad met nederlandse games... En trouwens bij die MMORPG betaal je de mensen om de servers te onderhouden bij bnet is het allemaal gratis inloggen en spelen en dus is er minder onderhoud, iig niet betaalt door ons. Dus wees blij dat ze laatst zelfs nieuwe servers er bij hebben gehaald want dat zie ik een klein bedrijf niet zo snel doen. Dus ik ben wel tevreden met blizzard :)

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Op woensdag 05 september 2001 08:36 schreef aXe het volgende:
Nou heb genoeg goede servers gehad. Kijk als jij een game joined uit de states of korea or wherever dan kun je ping verwachten ja ;) maar ik heb nog nooit slechte connectie gehad met nederlandse games... En trouwens bij die MMORPG betaal je de mensen om de servers te onderhouden bij bnet is het allemaal gratis inloggen en spelen en dus is er minder onderhoud, iig niet betaalt door ons. Dus wees blij dat ze laatst zelfs nieuwe servers er bij hebben gehaald want dat zie ik een klein bedrijf niet zo snel doen. Dus ik ben wel tevreden met blizzard :)
Owke, dus jij denkt dat het straks gratis gaat worden, om dit spel online te spelen??, maar zullen we daarentegen wel een slechtere server hebben???

• Soef

Soef

-Soef^IO-

op de site staat duidelijk dat er voor de service betaald mot worden:
Will there be monthly fee to play the game?
Yes; however, we are still investigating our business model and have not yet determined what the fee will be.

Why isn't World of Warcraft free?
World of Warcraft will require a fee to play. This fee will be used to support the costs associated with the high-quality levels of service, support, and ongoing content creation that we are planning for World of Warcraft.
dit is te vinden in de FAQ van de bovengenoemde site ;)

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-11 09:16
Het spel is van Blizzard, dus: Verschrikkelijk goed spel!

• The Will
Op woensdag 05 september 2001 21:47 schreef DjMark het volgende:
Het spel is van Blizzard, dus: Verschrikkelijk goed spel!
Wat een logica?? :? :P Moet je trouwens wel enigzins gelijk geven, over het algemeen roelen de spellen van Blizzard egt hard

There is no magic.

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Dat wilde ik dus ook ff zeggen, kan tot nu toe nog geen slechte spellen verzinnen van Blizzard...

Dit spel gaat keihard roelen!!!!

• aXe

aXe

[#]aXe

Nee ik weet wel zeker dat ze geld vragen want dat is allang bekend... ze hadden het over $10,- = +/- 25,-/maand.

Maar ik heb beide filmpjes gezien en die gameplay movie laat al hele mooie beelden zien van wat je ongeveer kan verwachten :) Verder zijn de filmpjes van blizzard ongelooflijk mooi, das echt top klasse moek zeggen *D

Nou er zal nog wel genoeg straks online komen er over en zal het zeker weten ff allemaal bekijken :)

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Vind ik vrij veel per maand en dan zal het niet erg storm lopen.

Dan mag je het spel wel gratis krijgen.

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

mensen iedereen is maar op een ding uit: Geld verdienen (blizzard dus ook).

Het zal idd zo'n 25 piek worden en misschien 50 piek voor het spel.

• Soef

Soef

-Soef^IO-

Ik hoop dat er wel een trial komt, dat ik het ff kan uitproberen voor dat ik dat allemaal ga betalen...

zal die er komen :?

wat denken jullie??

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-06 13:34

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Er staat in de FAQ van wel, maar dat het nog wel even duurt.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-10 00:49

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op woensdag 05 september 2001 16:21 schreef KDZ het volgende:

[..]

Owke, dus jij denkt dat het straks gratis gaat worden, om dit spel online te spelen??, maar zullen we daarentegen wel een slechtere server hebben???
Lezen is ook een vak. Hij had het over Diablo's servers. Daar hoef je niet voor te betalen en dus is onderhoud, support en dergelijke ook minder.

De servers voor WoW zullen echt wel sneller ge-upgrade worden wanneer daar behoefte aan is want als er meer mensen met plezier kunnen spelen levert dat Blizzard weer meer geld op.

• Soef

Soef

-Soef^IO-

Ik heb de release date ook gevonden :(

niet zo leuk dus:
2002/06 World of Warcraft (Blizzard / UD)
heb ik hier gevonden...

Verwijderd

Op donderdag 06 september 2001 10:10 schreef KDZ het volgende:
Dat wilde ik dus ook ff zeggen, kan tot nu toe nog geen slechte spellen verzinnen van Blizzard...

Dit spel gaat keihard roelen!!!!
Blizzard games zijn inderdaad steengoed!
Ze hebben alleen vroeger het spel "Pax Imperia" gehad, dat is wel geflopt
maar de rest van de games zijn geweldig!
ik heb alleen warcraft 1 en hellfire (expansion diablo 1) niet, de rest heb ik wel (uiteraard zoals dat hoort (vooral bij blizzard games) gewoon netjes legaal ;))

• Dizzy
  • Laatst online: 09-10 15:55

Dizzy

Where am I?

pax imperia is van THQ! En was trouwens echt een gaaf spel voor die tijd :)

blizzard wilde pax imperia 2 maken, maar hebben dat gannuleerd halverwege de produktie (hetzelfde geldt voor dat warcraft adventure spel)

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

• Bloodclot
  • Laatst online: 01-11 17:18

Bloodclot

Jawier!

Op vrijdag 07 september 2001 14:34 schreef Soef het volgende:
Ik heb de release date ook gevonden :(

niet zo leuk dus:
[..]

heb ik hier gevonden...
WTF check dit. zelfde seit!

2004/01 World of Warcraft (Blizzard / UD)

laat maar hangen dan. dat is pas over 2,5 jaar!

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10 10:22
mooie plaatjes 9:~ !

jammer voor die maandelijkse kosten, :(

is dit zo'n spel waar je echt door 1 grote wereld loopt in aka tombraider view? en dat je gewoon mede internetters tegen het lijf loopt waartegen je kan vechten of samenwerken? is dit zo'n wereld waar orcs/mensen/elven etc rond dwalen aka Middle Earth? lijkt me super cool!

• Bloodclot
  • Laatst online: 01-11 17:18

Bloodclot

Jawier!

klopt!

Er komen veel rassen en monster in voor die Tolkien zelf heeft bedacht, zoals de orc's and goblins :)

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:57

me1299

$ondertitel

Moet ik dit zien als ultimate online, of moet je de hele tijd rondlopen om orgs dood te beuken?

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10 10:22
ja online dus! even lulverhaal modus, het lijkt mij dat je kan kiezen wat voor ras je bent, elke met zijn voor/nadelen, dan zou je eventueel vrienden worden met je ras-genoten, en dan de hele level/wereld terroriseren,

maar als dit een middle earth gehalte krijgt/heeft, lijkt het me ontzettend wreed!. maarja, ik ga geen spellen spelen waar ik een maandelijks $$ moet betalen.

Verwijderd

Zijn er al mensen die een clan willen beginnen voordat WoW begint?

Verwijderd

Nee, want we doen niet aan clans opzetten op GoT :)

Voor al je andere WoW gerelateerde zaken, kun je terecht in Het Grote World of Warcraft Topic
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.