Recentelijk heb ik het huis van mijn oma overgenomen, lekker aan de klus geweest en ook de openhaard aangepakt. Op een gegeven moment een mannetje aan de deur die de schoorsteen zou kunnen vegen en uiteraard ook wel een spinner bij zich had die hij op het dak kon monteren. Achteraf gezien had ik het bij het vegen moeten houden (ik was wat te druk bezig met de mannen die de vloer aan het egaliseren waren in het gareel te houden om goed na te denken), want meneer heeft niet echt iets geïnstalleerd maar gewoon de rotorvent op het gat van de schoorsteen gelegd zoals te zien is op de foto.
:strip_exif()/f/image/9WZItJet35jRimZJj7GwHE9K.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JP8G2nlmNjU5OWcpyvnRGeCl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/llvVSHVtFPgzWO6APJHpLGrJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Dure les, maar ik heb nu wel een schitterende rotorvent. Nu zit ik alleen met de vraag, hoe kan ik deze op zich prima werkende rotorvent nu toch nog installeren op mijn schoorsteen? Ik heb al een beetje rond zitten zoeken, maar eigenlijk lijkt alles te werken met kachelpijpen...
Kan zoiets als dit gewoon werken? Of mis ik iets?
:strip_exif()/f/image/9WZItJet35jRimZJj7GwHE9K.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JP8G2nlmNjU5OWcpyvnRGeCl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/llvVSHVtFPgzWO6APJHpLGrJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Dure les, maar ik heb nu wel een schitterende rotorvent. Nu zit ik alleen met de vraag, hoe kan ik deze op zich prima werkende rotorvent nu toch nog installeren op mijn schoorsteen? Ik heb al een beetje rond zitten zoeken, maar eigenlijk lijkt alles te werken met kachelpijpen...
Kan zoiets als dit gewoon werken? Of mis ik iets?