Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMennink
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 05-09-2023
Mijn vraag
Heeft er iemand hetzelfde probleem? Sinds kort blijft mijn tv vastlopen op het moment dat de stroom er op gaat. Ik zie dan het QLED logo verschijnen en daarna kort de balk onderin met de apps. Daarna komt er een rare balk rondom het scherm en valt ie vervolgens uit

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung QLED - QE50Q64T - 4K (Benelux model)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Diverse pogingen om de tv een hard reset te geven, echter zonder resultaat.

Bijgaand een link naar mijn Youtube filmpje met het probleem [YouTube: Samsung qled storing]

[ Voor 3% gewijzigd door FeaR op 05-09-2023 17:07 . Reden: Tags voor video gefixt ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egoo
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 15-11-2023
Hoi,

Sinds vandaag heb ik precies hetzelfde probleem met precies dezelfde tv. Heb jij al een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 21:39
Als ik het zo bekijk: Het is ofwel de software die crasht en automatisch herstart wordt, of de voeding onderbreekt de spanning. Omdat het scherm al opgestart is zou ik zeggen dat de voeding waarschijnlijk al volledig geactiveerd is en een softwareprobleem dan ook waarschijnlijker is dan een defecte voeding. Ik zou dan zoeken of een fabrieksreset uitgevoerd kan worden, bijvoorbeeld door via USB de firmware opnieuw te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimoo
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 05-06 19:48
Zelfde gehad wat u ook ervaart. op de 1 op andere dag was dit probleem er. ook samsung qled, maar wel ander model.
Tv teruggestuurd. model was uiteindelijk te oud om gerepareerd te worden, dus kreeg het geld terug.
Maar er was dus iets stuk in de tv. wat er stuk was werd niet vermeld.
Maar zal dus wel iets van voeding/printplaat zijn vermoed ik dan.

Kortom, einde oefening.

[ Voor 5% gewijzigd door Eskimoo op 18-10-2023 11:19 ]