Mijn vraag
Ik heb twee excel files (A en
met dezelfde opbouw dus gelijke data afmetingen en gelijk aantal charts/graphs op verschillende sheets met dezelfde namen.
Nu wil ik in een separate excel file (C) de charts overelkaar heen leggen om de data te vergelijken zonder dat ik de data van excel file A en B naar C link en dan op basis daarvan een een nieuwe chart maakt die deze data vergelijkt.
Dit omdat ik file A altijd als vaste vergelijk file te houden en file B wordt iedere keer vernieuwd.
Ik wil eigenlijk in file C een link aanpassen waarna hij de data van een nieuwe file B automagisch aanpast.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Excel 365
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Geprobeerd de chart te kopieren en de data links als hyperlink in te geven maar dit werkt niet of in ieder geval niet zoals ik denk dat het moet.
Internet afgestruind maar vind teveel oninteressante zoekresultaten.
Ik heb twee excel files (A en
Nu wil ik in een separate excel file (C) de charts overelkaar heen leggen om de data te vergelijken zonder dat ik de data van excel file A en B naar C link en dan op basis daarvan een een nieuwe chart maakt die deze data vergelijkt.
Dit omdat ik file A altijd als vaste vergelijk file te houden en file B wordt iedere keer vernieuwd.
Ik wil eigenlijk in file C een link aanpassen waarna hij de data van een nieuwe file B automagisch aanpast.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Excel 365
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Geprobeerd de chart te kopieren en de data links als hyperlink in te geven maar dit werkt niet of in ieder geval niet zoals ik denk dat het moet.
Internet afgestruind maar vind teveel oninteressante zoekresultaten.
[ Voor 3% gewijzigd door Fugitive2008 op 05-09-2023 15:03 ]