Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardFusion
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-11-2023
Geen idee of dit het juiste onderdeel van het forum is om dit te vragen maar ik waag mijn kans.

Ik gebruik al langere tijd de iphone, dit vanaf de 6 reeks, dan de 7 plus gehad, XR erna gehad en nu de 12. Van de laatste ben ik na verloop van tijd (10 maanden) toch minst tevreden. Ik erger me enorm aan het feit dat ik in zonlicht amper tot niets zie + de batterij houd het echt niet lang vol. Mijn vriendin heeft een Galaxy A52, zij ziet duizend keer beter in zonlicht of ik en haar batterij doet 2 tot 3 dagen, toch wel frustraties als je de prijs verhouding bekijkt.

Ik ben niet meteen de "die-hard" IOS fan, ik gebruik IOS puur om het feit dat ik weet dat deze telefoons ook na een jaar of later nog even snel werken. Ik heb namelijk een hekel aan een toestel dat na x aantal tijd vertraagd of waar ik telkens de app opnieuw moet starten als hij te lang blijft laden. Bij mij moet alles dus vlot werken. Ik erger me ook enorm aan de camera van de 12 als ik foto's wil nemen 's nachts. Op reis ondervonden dat de kwaliteit echt wel ondermaats is. Ik heb reeds wat Android ervaring, dan praat ik van de generatie zoals de Galaxy A71, galaxy S10, die telefoons heb ik ook gehad. Ook heel tevreden van, alleen vertraagden deze telefoons enorm na x aantal tijd, wat ik bij de iphone dan niet had. Puur daardoor ben ik terug naar IOS gegaan dan omdat deze gewoon hun snelheid behouden ongeacht de tijd. Nu heb ik al een tijdje de OnePlus 11 in het oog, toestel getest in de winkel en ik was meteen verkocht. Alleen twijfel ik of de tijd dat android vertraagde na x aantal tijd nog altijd zo is of dat dit al lange tijd verleden tijd is? Ik zoek een waardige vervanger van mijn iphone 12 die minstens even vlot is maar veel betere beeld kwaliteit haalt (zeker bij buiten gebruik) & sterkere camera bij foto's in de avond. Wat denken jullie?

Samsung zou ik liever niet gebruiken, ik kan een mooie deal via Telenet sluiten waardoor ik nog 670€ betaal voor de Oneplus + als ik nog een mooi bedrag voor mijn 12 krijg via 2e hands of market place dan betaal ik met wat geluk amper 250€ voor het toestel. Denken jullie dat ik met de Oneplus een waardige vervanger heb of zal deze toch in snelheid afnemen na verloop van tijd? Bedoeling is toestel toch minstens 2 tot maximum 3 jaar te gebruiken en liefst zonder al te veel snelheidsverlies, daarom ga ik naar de duurdere klasse anders kon ik even goed een A reeks van Samsung nemen, maar deze werken te traag voor me vrees ik na x aantal tijd, ik erger me soms al bij me vriendin haar toestel en deze is anderhalf jaar oud. Alvast bedankt!

MvG
HardFusion