Mijn vraag
Sinds deze week een trotse bezitter van de Samsung Watch 6. Voorheen gebruiker van de 5 Pro. Bij gebruik van routines via Google Assistent op de Watch 6 krijg ik de melding: "Routines worden momenteel niet ondersteund op dit apparaat."
Ik heb bv een automatisering ingesteld dat als ik zeg parkeren in garage hij de garage opent en na 10 seconden weer sluit. Als ik dan de starter noem: "parkeren in garage" dan geeft het horloge dus deze melding. Op de telefoon doet hij het wel gewoon. Weet iemand een oplossing?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung S23 Ultra icm genoemd horloge
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Wat ik al geprobeerd heb:
- Google Assistent verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
- Standen met telefoon synchroniseren aan en uit gezet
Sinds deze week een trotse bezitter van de Samsung Watch 6. Voorheen gebruiker van de 5 Pro. Bij gebruik van routines via Google Assistent op de Watch 6 krijg ik de melding: "Routines worden momenteel niet ondersteund op dit apparaat."
Ik heb bv een automatisering ingesteld dat als ik zeg parkeren in garage hij de garage opent en na 10 seconden weer sluit. Als ik dan de starter noem: "parkeren in garage" dan geeft het horloge dus deze melding. Op de telefoon doet hij het wel gewoon. Weet iemand een oplossing?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung S23 Ultra icm genoemd horloge
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Wat ik al geprobeerd heb:
- Google Assistent verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
- Standen met telefoon synchroniseren aan en uit gezet
:strip_exif()/f/image/K3U5ZKMFWAq5Lf7s2CvFuWZL.jpg?f=fotoalbum_large)