Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenn87
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-04 23:17
Mijn vraag
Sinds deze week een trotse bezitter van de Samsung Watch 6. Voorheen gebruiker van de 5 Pro. Bij gebruik van routines via Google Assistent op de Watch 6 krijg ik de melding: "Routines worden momenteel niet ondersteund op dit apparaat."

Ik heb bv een automatisering ingesteld dat als ik zeg parkeren in garage hij de garage opent en na 10 seconden weer sluit. Als ik dan de starter noem: "parkeren in garage" dan geeft het horloge dus deze melding. Op de telefoon doet hij het wel gewoon. Weet iemand een oplossing?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung S23 Ultra icm genoemd horloge

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Wat ik al geprobeerd heb:
- Google Assistent verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
- Standen met telefoon synchroniseren aan en uit gezet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lxj5ehmjuPvX8wR8oYu-y8cOhHw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K3U5ZKMFWAq5Lf7s2CvFuWZL.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:18
Heb je een pinpass erop zitten? Zo niet zet die eens erop en kijk of het dan wel werkt? ( zie dat dat wel eens een probleem kan zijn )

Daarnaast heb je de laatste update geïnstalleerd op je smartwatch? Paar weken geleden waren er nogal wat bugs hiermee. ( 25 augustus is de update gereleaset )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenn87
Dank voor je reactie. Laatste software zit erop en ook twee pinpassen tbv Google Pay zijn geïnstalleerd. Dus dat kan de oplossing helaas niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenn87
corporalnl schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 11:17:
Heb je een pinpass erop zitten? Zo niet zet die eens erop en kijk of het dan wel werkt? ( zie dat dat wel eens een probleem kan zijn )

Daarnaast heb je de laatste update geïnstalleerd op je smartwatch? Paar weken geleden waren er nogal wat bugs hiermee. ( 25 augustus is de update gereleaset )
Dank voor je reactie. Nieuwste software zit erop en ook meerder pinpassen dus helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:18
Pinpas bedoel ik pincode. Excuus. Dus als je je smartwatch van je pols hebt, dat je dan een pincode moet invoeren om hem te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenn87
corporalnl schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 12:41:
Pinpas bedoel ik pincode. Excuus. Dus als je je smartwatch van je pols hebt, dat je dan een pincode moet invoeren om hem te unlocken.
Ah zo. Naja om de pinpas te mogen gebruiken moest je het horloge beveiligen. Er zit een veegpatroon scherm vergrendeling op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambiek19
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-06 13:22
Heb ik ook....

Lampen uit zeg = enige wat wel werkt....
Dat doet het wel

Lampen aan =antwoord

Rest ; routines worden niet onder steunt.....

Heb jij al een oplossing ?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenn87
Lambiek19 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 18:13:
Heb ik ook....

Lampen uit zeg = enige wat wel werkt....
Dat doet het wel

Lampen aan =antwoord

Rest ; routines worden niet onder steunt.....

Heb jij al een oplossing ?

Bedankt
Nee helaas, google heeft gereageerd met het feit dat het horloge dit nog niet ondersteund.
Pagina: 1