temperatuur geforce 2

Pagina: 1
Acties:

• The_Duke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 13:22
hallo,

Ik heb een Asus geforce 2 GTS pure (V7700)en ik zou graag willen weten wat de temeratuur en fan speed is :) , dit scheind te kunnen met Asus SmartDoktor dus ikke downloaden en installen, maar daar gaat het fout, ik krijg de volgende melding:
"no monitor IC is detected on your VGA card!!" ;( . Dus ik kijken in readme en daar staat dat deze software geschikt is voor onderandere mijn kaart (V7700).
Spreekt het progje nou de waarheid of is er ergens anders iets fout.
Ik draai windows XP RC2 met detonator 14.70.

PS op welke clockfrequentie kan ik de memory en core maximaal zetten met de standaard coeling? (ik heb geen temp. meter anders kon ik da zelf wel zien :) )

bij voorbaat dank voor de reacties :)

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Op de installatie cd staat dat proggie ook, probeer dat eens, mischien kun je dit proggie wel niet draaien met windows XP :(

Twitter | Linkedin

Verwijderd

Effe oftopic: Is 54 graden voor een asus v7700 geforce 2 deluxe hoog? Smartdocter doet het met mijn kaart wel, zat bij de videokaart toen ik hem kocht.

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:02

Epsilon

ik heb een leadtech GF2 pro
en die is 56 graden met standaard koeler

• The_Duke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 13:22
Op dinsdag 04 september 2001 17:22 schreef Maverickje het volgende:
Op de installatie cd staat dat proggie ook, probeer dat eens, mischien kun je dit proggie wel niet draaien met windows XP :(
Ik heb geen install cd van de kaart omdat de kaart er in zat toen ik de pc kocht en toe hebben ze alle drivers en andere zooi op de HD gezet maar dus geen smartdoktor.
ik probeer trouwens smartdoktor 1.5 beta te installen, is dit wel de goeie??

• freaky20
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01-2024

freaky20

Lazy tweaker

Ik heb laatst een Geforce 2 MX400 gekocht, maar kan ik ook zo'n proggie voor mijn kaartje downen?

Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!

Verwijderd

je moet wel je asus drivers installen.
Pagina: 1