Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roygrooten
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 09-08 14:22
Beste Tweakers,

In het verleden heb ik de opleiding netwerkbeheerder niveau 4 behaald. Nu biedt mijn huidige werkgever ( geen ICT functie) de CompTIA Network+ cursus aan.

Nu zit ik met de vraag: Volstaat de complete diploma netwerkbeheerder niet gelijk, dan wel boven het certificaat CompTIA Network+ en is het wel nodig dat ik deze cursus ga volgen?

Ik hoor het graag!

Groetjes,

Roy

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Welke redenen heb je om het niet te doen?

Jouw opleiding is hoe dan ook gedateerd, al ben je vorig jaar afgestudeerd dan zijn er altijd nieuwe inzichten en ontwikkelingen. Je werkgever biedt het aan, als het ook nog in werktijd is zie ik helemaal geen redenen om het niet te doen. Je bent nooit uitgeleerd en wie weet krijg je er wel waardevolle informatie of netwerken mee.

[ Voor 14% gewijzigd door SmurfLink op 04-09-2023 17:58 ]

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 03:56

Zenix

BOE!

Als die opleiding recent is en je er iets mee hebt gedaan is het relevant. Als je bijvoorbeeld de CCNA lessen hebt gehad en die kennis nog actueel is, dan voegt het weinig toe. Want dat comptia certificaat is qua niveau lager dan de CCNA.

Maar als de werkgever het aanbied en je kan alles doen tijdens werktijd, dan kan het geen kwaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roygrooten
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 09-08 14:22
Bedankt voor jullie reacties!

Inderdaad niet actueel meer en de diploma in 2012 behaald. Dus zoals jullie beiden al aanvullen: Altijd leerzaam en een mooie opfrisser.

Conclusie. Terug de boeken in 🤓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:44
Geen ICT functie en toch laat je werkgever je CompTIA Network+ doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:45

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

SmurfLink schreef op maandag 4 september 2023 @ 17:57:
Welke redenen heb je om het niet te doen?

Jouw opleiding is hoe dan ook gedateerd, al ben je vorig jaar afgestudeerd dan zijn er altijd nieuwe inzichten en ontwikkelingen. Je werkgever biedt het aan, als het ook nog in werktijd is zie ik helemaal geen redenen om het niet te doen. Je bent nooit uitgeleerd en wie weet krijg je er wel waardevolle informatie of netwerken mee.
Ben ik het niet mee eens. De werkgever biedt een cursus aan welke niet relevant is voor de functie? Dan krijg je toch een studieschuld welke je niet wilt.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Tylen schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 10:51:
[...]

Ben ik het niet mee eens. De werkgever biedt een cursus aan welke niet relevant is voor de functie? Dan krijg je toch een studieschuld welke je niet wilt.
Waarom zou je een studieschuld krijgen als jouw baas je een cursus aanbiedt? Bij mij is daar in ieder geval geen sprake van, als de baas het aanbiedt is het op de kosten van de baas en staat daar niets tegenover van mijn kant, behalve het volgen van de cursus.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:45

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

SmurfLink schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 11:00:
[...]

Waarom zou je een studieschuld krijgen als jouw baas je een cursus aanbiedt? Bij mij is daar in ieder geval geen sprake van, als de baas het aanbiedt is het op de kosten van de baas en staat daar niets tegenover van mijn kant, behalve het volgen van de cursus.
Ben ik helemaal met je eens. Maar als ik @roygrooten was zou ik daar wel even navraag naar doen ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Pagina: 1