Iphone 8 ontgrendelen

Pagina: 1
Acties:
  • 334 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErenA88
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 05-09-2023
Ik heb een vraag betreffende een oude telefoon waarvan we niet meer weten welk Apple-account eraan is gekoppeld. In het verleden hebben we meerdere Apple-accounts gebruikt en we zijn het Apple ID volledig vergeten. Op deze telefoon bevinden zich belangrijke privéfoto's voor mij.

Mijn vraag is of iemand weet hoe ik de telefoon kan ontgrendelen zonder de fabrieksinstellingen te herstellen. Ik heb verschillende softwaretools geprobeerd die beweren de ontgrendelingscode te kunnen verwijderen, maar de telefoon lijkt niet in de herstelmodus te komen en schakelt meteen over naar de SOS-modus.

Ik heb ook contact opgenomen met Apple en alle mogelijke accounts opgesomd die ik ooit heb gehad, maar zelfs zij konden geen oplossing bieden.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth-Kova
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-09 00:48
Naar mijn weten is er helaas geen mogelijkheid om in het toestel te kunnen komen zonder de juiste account.

Mocht namelijk de toestel gereset worden op fabrieksinstellingen zou namelijk nog steeds de Apple ID nodig zijn (van uitgaand dat het account is ingelogd op iCloud)

Er is bij Apple ook maar 1 manier om het account eraf te halen. Maar daarvoor willen ze namelijk de originele aankoopbewijs zien. En mocht dit namelijk goedgekeurd worden, zal daarbij ook de toestel gereset moeten worden (met uiteraard gegevensverlies).

TLDR: Als je niet meer in de toestel kan komen zonder de code/wachtwoord dan is er verder helaas geen mogelijkheid om aan je data te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
nee, de enige die jou legaal kan helpen is apple.
Mits je nog een bonnetje/betaalbewijs kan vinden.
Maar dat houd wel een reset in.

al het andere is niet voor dit forum om te bespreken, daar we hier niet weten of jij wel de rechtmatige eigenaar bent..

[ Voor 34% gewijzigd door jack zomer op 04-09-2023 13:34 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

We gaan hier niet helpen met het omzeilen van een beveiliging, zeker omdat we niet kunnen controleren dat je de rechtmatige eigenaar bent. De enige legale manier is via Apple zelf met het aankoopbewijs. Dit topic gaat dan ook op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.