Dag allemaal
In mijn keuken heb ik 3 LED lampjes (zo'n plug & play systeem) waarvan de snoeren veelte lang zijn. Deze jungle aan snoeren wil ik graag inkorten. Ik ben een leek op het gebied van elektronica, verder dan een lamp ophangen heb ik nooit hoeven komen. Hoop dat ik alle termen goed zeg, lang leve internet.
Ik heb al met een tool al de ISO pinnen uit de connector stekker gekregen. Nu wil ik de kabels inkorten en nieuwe ISO pinnen erom heen klemmen. Helaas kan ik op internet niet de juiste ISO pinnen vinden. Eerlijk gezegd weet ik ook niet goed waar ik op moet zoeken. Hierbij een foto van de pinnen, de stekker en de connector box.
:strip_exif()/f/image/tgFPGykGZL97wRs8L9ru7oBU.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6cfudNLIOzF1HtZNF9YrR5Cc.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sBIsuVz9wRnfZ2GasoauUaQg.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ExVAfaRtGaKDsnZ6hRiWkrpc.gif?f=fotoalbum_large)
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Groetjes Jessie
In mijn keuken heb ik 3 LED lampjes (zo'n plug & play systeem) waarvan de snoeren veelte lang zijn. Deze jungle aan snoeren wil ik graag inkorten. Ik ben een leek op het gebied van elektronica, verder dan een lamp ophangen heb ik nooit hoeven komen. Hoop dat ik alle termen goed zeg, lang leve internet.
Ik heb al met een tool al de ISO pinnen uit de connector stekker gekregen. Nu wil ik de kabels inkorten en nieuwe ISO pinnen erom heen klemmen. Helaas kan ik op internet niet de juiste ISO pinnen vinden. Eerlijk gezegd weet ik ook niet goed waar ik op moet zoeken. Hierbij een foto van de pinnen, de stekker en de connector box.
:strip_exif()/f/image/tgFPGykGZL97wRs8L9ru7oBU.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6cfudNLIOzF1HtZNF9YrR5Cc.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sBIsuVz9wRnfZ2GasoauUaQg.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ExVAfaRtGaKDsnZ6hRiWkrpc.gif?f=fotoalbum_large)
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Groetjes Jessie