iOS alternatief homescreen app?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:03
Ik ben op zoek naar een "homescreen app" om wat meer aan te passen aan mn homescreen. Standaard worden de apps als een magneet naast elkaar gezet, maar ik zou wat meer controle willen hebben door ruimte te laten tussen apps of mappen. Nu zijn er heel wat van die betaalde apps beschikbaar, zoals Themify en Clear Spaces maar ik lees nergens op tweakers iets over ervaringen met zulke apps.

Zijn er mensen hier die hier apps gebruiken om homescreen op een alternatieve manier in te delen?

Beste antwoord (via SuperCrisz op 08-09-2023 16:22)

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-07 10:10
SuperCrisz schreef op maandag 4 september 2023 @ 09:23:
Nu zijn er heel wat van die betaalde apps beschikbaar, zoals Themify en Clear Spaces maar ik lees nergens op tweakers iets over ervaringen met zulke apps.

Zijn er mensen hier die hier apps gebruiken om homescreen op een alternatieve manier in te delen?
Ik gebruik zelf al enige jaren Clear Spaces die betrouwbaar werkt om een mooie achtergrond te plaatsen op mijn homescreen of wit ruimte te maken tussen apps. Overigens kun je volgens mij ook nog steeds deze oplossing gebruiken om een blanco app ikoon op je homescreen te zetten.

Ik heb indertijd ook een lijstje gemaakt van alle beschikbare apps en oplossingen. Overigens deze gratis widget spacer is ook fijn op je lock screen.

Beetje offtopic: daarnaast is het voor mij een must om Launcher widget en Apple (audio) Automation te gebruiken. Ik ben daarnaast een fervent gebruiker van homescreen/Notification Center widgets van bijv. Buienalarm, Carrot Weather, Workout Sessions (PRs fietsen,hardlopen), HomeWizard (zonnepanelen).

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:54
Zover ik weet is het de enige manier en is wat die apps doen, een transparante nutteloze widget plaatsen om de boel op te schuiven.

Een app kan niet zomaar je home screen zelf aanpassen, dat doe je dus met bijvoorbeeld 2x2 of 4x2 widgets etc.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-07 10:10
SuperCrisz schreef op maandag 4 september 2023 @ 09:23:
Nu zijn er heel wat van die betaalde apps beschikbaar, zoals Themify en Clear Spaces maar ik lees nergens op tweakers iets over ervaringen met zulke apps.

Ik gebruik zelf al enige jaren Clear Spaces die betrouwbaar werkt om een mooie achtergrond te plaatsen op mijn homescreen of wit ruimte te maken tussen apps. Overigens kun je volgens mij ook nog steeds deze oplossing gebruiken om een blanco app ikoon op je homescreen te zetten.

Ik heb indertijd ook een lijstje gemaakt van alle beschikbare apps en oplossingen. Overigens deze gratis widget spacer is ook fijn op je lock screen.

Beetje offtopic: daarnaast is het voor mij een must om Launcher widget en Apple (audio) Automation te gebruiken. Ik ben daarnaast een fervent gebruiker van homescreen/Notification Center widgets van bijv. Buienalarm, Carrot Weather, Workout Sessions (PRs fietsen,hardlopen), HomeWizard (zonnepanelen).