Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben opzoek naar een zo goedkoop mogelijk systeem, om FC 2024 te spelen. Op 1080p minimaal 60fps
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hoe goedkoper hoe beter, dit wordt namelijk mijn tweede systeem alleen zal deze op een andere locatie te komen staan, ik ga hier alleen FC 2024 op spelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 1440p/144Hz monitor, toetsenbord, muis en licentie voor Windows heb ik al. Het gaat dus alleen om de desktop zelf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Dit lijkt me een mooi startpunt voor onze discussie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn wensen zijn zo goedkoop mogelijk, toch zou ik ook graag een kleiner alternatief voor deze build zien. Dus een kleinere kast
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties.
Daarnaast zou ik graag een optie zien met een kleinere kast.
Alvast bedankt voor de hulp en suggesties
Ik ben opzoek naar een zo goedkoop mogelijk systeem, om FC 2024 te spelen. Op 1080p minimaal 60fps
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hoe goedkoper hoe beter, dit wordt namelijk mijn tweede systeem alleen zal deze op een andere locatie te komen staan, ik ga hier alleen FC 2024 op spelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 1440p/144Hz monitor, toetsenbord, muis en licentie voor Windows heb ik al. Het gaat dus alleen om de desktop zelf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Dit lijkt me een mooi startpunt voor onze discussie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn wensen zijn zo goedkoop mogelijk, toch zou ik ook graag een kleiner alternatief voor deze build zien. Dus een kleinere kast
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties.
Daarnaast zou ik graag een optie zien met een kleinere kast.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600 Tray | € 123,70 | € 123,70 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550M DS3H (rev. 1.0/1.1/1.2/1.3) | € 85,55 | € 85,55 |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 6600 Challenger D 8GB | € 204,- | € 204,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 31,90 | € 31,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS | € 53,90 | € 53,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 550W FM | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SN570 1TB | € 43,67 | € 43,67 |
| Totaal | € 617,62 | |||
Alvast bedankt voor de hulp en suggesties