Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk games spelen (The Witcher 3, Baldur's Gate 3, de Bethesda spellen, de Paradox 4x grand strategy spellen, en een aantal van de AAA titels van de afgelopen jaren) en muziekproductie (Guitar Pro, Ableton)
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1950 inclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle onderdelen zijn nieuw. Keyboard en muis heb ik al, OS kan ik via een vriend goedkoop op de kop tikken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een volledige PC.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Bestellen bij Amazon wil ik vermijden, de rest is fair game.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voor de komende paar jaar kunnen gamen op 1440p op 144 Hz op widescreen resolutie.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk ga ik met de standaard settings de boot in.
Wat verwacht je van ons?[i]
Voornamelijk eigenlijk de laatste inspectieronde voordat ik de grote aankoop ga doen. Ontbreekt er nog wat? Kan ik dingen anders doen? Slechte ervaringen met de onderdelen in de lijst?
De partslist:
wenslijst: DDR5 PC
En in een tabelletje:
Note: Als ik alles behalve de videokaart (die komt dan bij Azerty vandaan) bij Megekko bestel zit ik op €1948,12
Voornamelijk games spelen (The Witcher 3, Baldur's Gate 3, de Bethesda spellen, de Paradox 4x grand strategy spellen, en een aantal van de AAA titels van de afgelopen jaren) en muziekproductie (Guitar Pro, Ableton)
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1950 inclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle onderdelen zijn nieuw. Keyboard en muis heb ik al, OS kan ik via een vriend goedkoop op de kop tikken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een volledige PC.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Bestellen bij Amazon wil ik vermijden, de rest is fair game.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voor de komende paar jaar kunnen gamen op 1440p op 144 Hz op widescreen resolutie.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk ga ik met de standaard settings de boot in.
Wat verwacht je van ons?[i]
Voornamelijk eigenlijk de laatste inspectieronde voordat ik de grote aankoop ga doen. Ontbreekt er nog wat? Kan ik dingen anders doen? Slechte ervaringen met de onderdelen in de lijst?
De partslist:
wenslijst: DDR5 PC
En in een tabelletje:
Note: Als ik alles behalve de videokaart (die komt dan bij Azerty vandaan) bij Megekko bestel zit ik op €1948,12