Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsacc
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 18-09-2024
Ik zoek een?
Smartphone met goede batterij en een goede camera

Wat is je budget?
een budget van 300-350 euro

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik gevonden:
Oneplus nord 2t (alleen is de batterij wat laag maar hij kan dan wel weer snel opladen)
oppo reno8 (heeft een goede batterij alleen weet ik niet of de camera goed is)

Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Zelf overweeg ik meer naar de Oneplus nord 2t maar vriedin wil wel graag een goede batterij dus daar loop ik dan nog tegenaan.

Mocht iemand ervaring hebben met een leuke telefoon met goede camera en goede batterij die tussen de 300 tot 350 euro kost dan hoor ik dat heel graag! :)

Alle reacties

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsacc
Dit helpt niet echt qua camera of batterij. Ik had hem al toevallig bekeken maar als je nog iets anders weet dan graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wat verwacht je van een telefoon van deze prijsklasse.

Mijn nichtje heeft deze uitvoering: Samsung Galaxy A52s 5G, 6GB, 128GB opslag Zwart en dik tevreden

[ Voor 66% gewijzigd door Hackus op 03-09-2023 12:23 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:23
thijsacc schreef op zondag 3 september 2023 @ 12:19:
[...]

Dit helpt niet echt qua camera of batterij. Ik had hem al toevallig bekeken maar als je nog iets anders weet dan graag
Hoezo helpt dat niet? Je kijkt daar naar de aanbevolen telefoons en op basis van de tekst daar bepaal je of je verder wil kijken. Dan open je de reviews van die telefoon en weet je meer over accuduur/camera. Zo werkt deze site toch gewoon?

Heb je specifieke vragen naar modellen en gebruikservaringen kan je ze mooi hier stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:02

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
De Nothing Phone 1 is denk ik ook een kanshebber om verder in te verdiepen. Voldoet aan de prijs op dit moment bij Belsimpel: https://www.belsimpel.nl/...rt?utm_source=2001&cntd=1 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsacc
bazzemans schreef op zondag 3 september 2023 @ 12:22:
[...]

Hoezo helpt dat niet? Je kijkt daar naar de aanbevolen telefoons en op basis van de tekst daar bepaal je of je verder wil kijken. Dan open je de reviews van die telefoon en weet je meer over accuduur/camera. Zo werkt deze site toch gewoon?

Heb je specifieke vragen naar modellen en gebruikservaringen kan je ze mooi hier stellen.
Qua batterij is het best makkelijk want hoe hoger hoe beter. Alleen qua camera is het lastiger aangezien er wel mp bij staan maar dit wilt niet alles zeggen. En veel telefoons hebben qua reviews dan goeie batterij alleen valt de camera dan weer tegen of net andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
thijsacc schreef op zondag 3 september 2023 @ 12:28:
[...]

Qua batterij is het best makkelijk want hoe hoger hoe beter. Alleen qua camera is het lastiger aangezien er wel mp bij staan maar dit wilt niet alles zeggen. En veel telefoons hebben qua reviews dan goeie batterij alleen valt de camera dan weer tegen of net andersom.
Dat is ten dele waar. Er zijn (naast gebruik) ook andere factoren die van invloed zijn op het verbruik van de telefoon (denk aan type scherm, soc etc.). Dat haal je dus het beste uit de reviews. Ik maak zelf gebruik van een Pixel 7 Pro, die bekend staat om een mindere batterijduur. Niet zozeer (of alleen) door de batterijcapaciteit maar (ook) door de Google Tensor-soc (gefabriceerd door Samsung, dus telefoons met een Exynos-soc hebben hetzelfde euvel), die minder goed omspringt met energieverbruik dan anderen soc's. De vraag is in hoeverre je dat hindert in dagelijks gebruik, dat is heel persoonlijk en afhankelijk van je gebruiksprofiel. Mij stoort het vooralsnog niet, maar ik kan mij wel voorstellen dat dit over een jaar wellicht wel het geval is.

Voor zowel camera als batterij is het daarom goed om reviews te lezen, ervaringen te lezen in specifieke topics hierover of de vraag hier te stellen.

Wat betreft je probleem t.a.v. goede accu t.o.v. de camera, dat heb je met budgettelefoons. Ergens zul je concessies moeten doen. Veel telefoons hebben het één of het ander. Zoals je aangeeft compenseert bijv. OnePlus een "mindere" batterij met heel snel laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Even een titelfix om de vraag duidelijker te maken. Aan spoed doen we hier verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

thijsacc schreef op zondag 3 september 2023 @ 12:28:
[...]

Zo werkt het niet, een ´dikke' batterij hoeft niet lang mee te gaan. zie ook de tests in videogebruik etc

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
bazzemans schreef op zondag 3 september 2023 @ 12:23:
De Nothing Phone 1 is denk ik ook een kanshebber om verder in te verdiepen. Voldoet aan de prijs op dit moment bij Belsimpel: https://www.belsimpel.nl/...rt?utm_source=2001&cntd=1 is
De Nothing Phone (1) is zeker een van de beste opties, zo niet de beste. Het is een toestel met een goede camera en een uitstekende accuduur. Momenteel iets boven budget zijn de Samsung Galaxy A54 en Poco F5 ook het overwegen waard.
Pagina: 1