Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Spotify speler.
Wat is je budget?
50 tot 100 euro?
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bij mijn zoon op de middelbare school is er per dit jaar een mobiele telefoon verbod. Een goede zaak, maar hij heeft het nodig om zich af en toe terug te trekken met muziek op zijn hoofd. Wat is een goede spotify speler (met bluetooth) die hij op school zou kunnen gebruiken?
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb wat lijstjes online gevonden, maar daarin stonden vooral veel smartwatches en die zijn over het algemeen vrij duur en het is niet duidelijk welke het ook zonder telefoon doen. Het lijkt me dat er wel mp3 spelers met internet moeten zijn?
Ik zoek een?
Spotify speler.
Wat is je budget?
50 tot 100 euro?
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bij mijn zoon op de middelbare school is er per dit jaar een mobiele telefoon verbod. Een goede zaak, maar hij heeft het nodig om zich af en toe terug te trekken met muziek op zijn hoofd. Wat is een goede spotify speler (met bluetooth) die hij op school zou kunnen gebruiken?
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb wat lijstjes online gevonden, maar daarin stonden vooral veel smartwatches en die zijn over het algemeen vrij duur en het is niet duidelijk welke het ook zonder telefoon doen. Het lijkt me dat er wel mp3 spelers met internet moeten zijn?