Beste mensen, bij deze doe ik een klein beroep op het collectieve brein van het forum.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik met deze build al mijn standaard office dingen doen, af en toe een game (1080p en niet het nieuwste van het nieuwste) en soms was stevigere adobe programma's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De maxprijs is 800 euro maar hoe lager hoe beter.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nvt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grote en vormgeving maakt niet zoveel, zuinigheid is wel fijn maar niet een must.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Mijn vraag is een beetje of deze build een beetje compleet is of sommige dingen beter kunnen en of het allemaal met elkaar werkt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik met deze build al mijn standaard office dingen doen, af en toe een game (1080p en niet het nieuwste van het nieuwste) en soms was stevigere adobe programma's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De maxprijs is 800 euro maar hoe lager hoe beter.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nvt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600 Boxed | € 139,25 | € 139,25 |
| 1 | Moederborden | MSI B550M PRO-VDH WIFI | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Videokaarten | XFX Speedster SWFT 210 Radeon RX 6600 | € 209,90 | € 209,90 |
| 1 | Behuizingen | Zalman T6 | € 33,50 | € 33,50 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Shadow Rock 3 Zwart | € 49,01 | € 49,01 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 35,- | € 35,- |
| 1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 500W CM | € 60,50 | € 60,50 |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM710 2TB | € 84,99 | € 84,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 722,05 | ||
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grote en vormgeving maakt niet zoveel, zuinigheid is wel fijn maar niet een must.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Mijn vraag is een beetje of deze build een beetje compleet is of sommige dingen beter kunnen en of het allemaal met elkaar werkt.