[SAMSUNG TV] Ziet wel Wifi netwerken, maar niet verbinden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martdj
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 11:07
Mijn vriendin heeft een nieuwe 2e hands TV gekocht, een Samsung UE40KU6020. Aan mij de taak om het ding in te stellen, maar ik loop tegen een vaag probleem aan. De TV zoekt naar een netwerk, ziet meerdere Wifi netwerken en vraagt me om de juiste te selecteren. Wifi werkt dus in ieder geval. Echter, als ik de juiste geselecteerd heb en het wachtwoord correct heb ingevuld, kan ie vervolgens geen verbinding maken. Ook als ik er gewoon een netwerkkabel vanuit de router insteek, wil de TV niet connecten.

Ik heb al een factory reset uitgevoerd en de firmware geupdate naar de laatste versie (via USB). Beide acties zorgden niet voor verbetering..

Aangezien ik dit typ en verstuur via hetzelfde modem, had ik het modem als mogelijke oorzaak al uitgesloten. Echter, toen ik probeerde of ik de TV kon verbinden met een hotspot op mijn telefoon, ging dat wél goed. Het ligt dus aan de combinatie modem/router en deze TV. Het modem is een Vodafone HG659.

Iemand een idee wat ervoor kan zorgen dat deze TV niet met dit modem wil verbinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lamers1
  • Registratie: December 2007
  • Niet online