Weet iemand een console commando in Halflife / CS om het stereogeluid om te draaien.... (dus links naar rechts en vise versa) ik heb namelijk mijn boxjes omgewisseld --> zie hier.
1 of meerdere keren "escape" en dan "resume" helpt bij mij meestal wel.
Heb jij uberhaupt de vraag gelezenOp dinsdag 04 september 2001 20:00 schreef HenkJan het volgende:
1 of meerdere keren "escape" en dan "resume" helpt bij mij meestal wel.
Sorry jack, geen idee
Verwijderd
waar die henkjan iets voor post...
wat is daar de oplossing voor want als ik naar win switch dan heb ik gee geluid meer.
Doe ik resume enz werkt niet. Ik moet het spel afbreken en als ik in hoofdmenu zit krijg ik geluid weer terug.
alleen als ik in main menu naar console ga en connect <ip> doe als ik da naar win ben geweest kan ik via esc en resume verder spelen.
wat is daar de oplossing voor want als ik naar win switch dan heb ik gee geluid meer.
Doe ik resume enz werkt niet. Ik moet het spel afbreken en als ik in hoofdmenu zit krijg ik geluid weer terug.
alleen als ik in main menu naar console ga en connect <ip> doe als ik da naar win ben geweest kan ik via esc en resume verder spelen.
kabeltje door knippen en dan draadjes omdraaien??
Of kan dat niet??
Of kan dat niet??
Jaja... het is weer een dolleboel hier op GoT
. Hellaas nog geen antwoord op de vraag. Draadjes doorknippen wil ik dus juist voorkomen. In WIN2k is het dus niet mogelijk het geluid centraal om te draaien, ook niet met de officiële drivers van Creative. In de meeste programma's (zoals WinAmp) is het wel apart in te stellen, en bij sommige spellen ook, maar niet bij Halflife. Ik d8: misschien is er een console commando voor, want daarmee kan je veel tweaken heb ik gemerkt. Den Groethen, Jack!
Als je win2000 draait kan je gewoon met CTRL + SHIFT + ESC in het taskmanager menutje komen, daar selecteer je HL en dan druk je op "Switch to". Dan heb ik altijd me geluid weer terug!!Op dinsdag 04 september 2001 20:48 schreef supermel_nl het volgende:
waar die henkjan iets voor post...
Wees consequent, maar niet altijd
Pagina: 1