Toon posts:

Draadloze oordopjes bouwen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik vroeg me laatst een keer af waarom er nog geen draadloze walkman-oordopjes zijn. Ik wou dit toch zelf (proberen :) ) in elkaar te knutselen. Ik heb nu al een half uur op internet gezocht naar een of andere tutorial/info, maar heb niks kunnen vinden,

Heeft een van jullie nog wat info :?

Thnx,

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
gaat je niet lukken.

hoe wilde je een ontvanger, En batterij in zo'n oordopje webouwen :? :P

beetje zwaaar voor je oor, niet ?

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
Op dinsdag 04 september 2001 16:53 schreef Cutebritney het volgende:
gaat je niet lukken.

hoe wilde je een ontvanger, En batterij in zo'n oordopje webouwen :? :P

beetje zwaaar voor je oor, niet ?
heheh, dan moet je er oorbellen bijdragen met battereivakjes om je draadloze communicatie te voeden :)

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

Verwijderd

en daar komt nog bij, als je ze kwijtraakt... :'( want zo groot zijn ze niet, en echt veel geluid komt er ook niet uit, dus terguvinden, vergeet het maar!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Op dinsdag 04 september 2001 16:41 schreef YoJoZd het volgende:
Hallo,

Ik vroeg me laatst een keer af waarom er nog geen draadloze walkman-oordopjes zijn. Ik wou dit toch zelf (proberen :) ) in elkaar te knutselen. Ik heb nu al een half uur op internet gezocht naar een of andere tutorial/info, maar heb niks kunnen vinden,

Heeft een van jullie nog wat info :?

Thnx,
Wat stel je er precies bij voor? Walkman in je zak, met een draadloze verbinding naar de hoofdtelefoon op je hoofd? beetje overkill :)
Volgens mij gaat het je niet lukken om in de 1cm^3 van een oordoppie alle electronica voor ontvangst in te bouwen, dus je zit dan al aan een grote hoofdtelefoon.

En dan nog: Het handige aan draadloos is dat je vrij kan rondlopen, zonder aan een touwtje vast te zitten. En laat nou een walkman al precies die mogelijkeid bieden. Wat voegt dan draadloze oordoppies nog toe?

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 16:41 schreef YoJoZd het volgende:
(blaat)

Ik heb nu al een half uur op internet gezocht naar een of andere tutorial/info, maar heb niks kunnen vinden,

(blaat)
dat komt waarschijnlijk omdat ze niet bestaan, en niemand er behoefte aan heeft

Verwijderd

Zelfs bij de pro's hebben ze die oordopjes via een ontvanger op de rug. Dus zo makkelijk is het niet.
Het kan wel maar dan moet je wel heel veel geld hebben.

mzzl

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als je niet zelf in staat bent ontvangers en zenders te bouwen zou ik eerst maar eens een gewoon zendertje en onvanger in elkaar knutselen, dan kun je ze altijd nog verkleinen.
Hou er rekening mee dat je dan met SMD of zelfs nog kleiner aan het werken bent, dat is een vak apart.
Je bedenkt iets leuks, maar wel iets lastigs.

* TheGhostInc wenst je succes, maar vreest dat alles net niet gaat passen, tenzij je van die dopjes maakt die helemaal om je oor gaan (met zo'n beugel) dan heb je daar nog wat ruimte voor bv. een batterij en atenne
Pagina: 1