Weet iemand wat dit ding op onze oprit is?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Multion
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 05-12-2023
Dag allen!

Wie heeft enig idee wat dit ding zou kunnen zijn?

Ik dacht eerst iets van een afvoer, maar niemand anders in ons rijtjesblok heeft zoiets. Daarvoor lijkt het ook iets te ver boven de grond te zitten.

Ik kan een stokje helemaal door het middelste gat heen duwen en dan is het nat, dus er lijkt water in te staan. Ik vraag me af of dit geen ongewenste beesten (rioolvliegjes oid) kan aantrekken. Het is ook niet ver verwijderd van de voordeur (en dus de kruipruimte met riolering).

Mocht je willen meedenken; alvast bedankt! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P2Rv-4w2MXI-O2F8OWOe8Y4gAXA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SZ1a4xsljKtYS2a1ODPf0ARj.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

• sepjes
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:55
Een kolomvoet van een oude carport?

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Een metalen plaat voor een slagboom systeem.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• sahinasappelsap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06:32
Multion schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 17:20:
Dag allen!

Wie heeft enig idee wat dit ding zou kunnen zijn?

Ik dacht eerst iets van een afvoer, maar niemand anders in ons rijtjesblok heeft zoiets. Daarvoor lijkt het ook iets te ver boven de grond te zitten.

Ik kan een stokje helemaal door het middelste gat heen duwen en dan is het nat, dus er lijkt water in te staan. Ik vraag me af of dit geen ongewenste beesten (rioolvliegjes oid) kan aantrekken. Het is ook niet ver verwijderd van de voordeur (en dus de kruipruimte met riolering).

Mocht je willen meedenken; alvast bedankt! :)

[Afbeelding]
Klimop? >:)

• HerZon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Vlaggenmast houder

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:30
With stupids ^

In ieder geval een ingegraven stalen balk gebruikt als fundatie voor iets wat er inmiddels vanaf gehaald is. Dikke kans dat als je begint te graven dat je wat beton tegen komt.

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Een metalen plaat voor 5 bouten.
Zal wel vlaggenmast of zo zijn geweest.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• ericplan
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:48

ericplan

5180 Wp PV

Dan geeft Google Streetview misschien het antwoord.

A'dam PVOutput

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04-2025
Laadpaal zou ook nog kunnen

• Multion
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 05-12-2023
Ah, ik had er - stom genoeg - nog niet aan gedacht dat het gewoon een fundatie kan zijn voor iets dat er vroeger heeft gestaan. Klinkt inderdaad best logisch!

Ik ga eens even kijken of we het weg kunnen halen, want als het geen functie heeft staat het verder alleen maar lelijk. Dank jullie wel!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-01 10:03
Als er echt maar 1 staat zou het een vlaggenmast geweest kunnen zijn. Dan kan die best diep zitten. Of er is veel beton gebruikt :)

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-01 10:03
Deze er op en je bent klaar. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MJ9wZwifcq7K0ZcckgcONtxH96k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a2U3hXDiWmdWbcTQqAZQKFq0.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1