We hebben een Samsung m22 van 1,5 jaar oud.
Het vreemde is dat bepaalde apps heel traag opstarten. Apps als buienalarm, buienradar, rabobank, 9292, etc. duren meer dan 45 seconden voordat je voorbij het eerste scherm bent.
De telefoon zelf reageert nog wel vlot en andere apps doen het wel vlot, zoals WhatsApp, Gmail, play store, maar ook breng, NOS, etc .
Wat heb ik geprobeerd?
- check beschikbare ruimte: nog 60 Gb vrij
- apps verwijderd en opnieuw geinstalleerd
- check op updates, er waren er geen Android 13 is geinstalleerd.
- cache legen per app
- cache partitie legen via bootmenu
- terug naar fabrieksinstellingen
Maar bovenstaande helpt niet. Inmiddels start alleen buienalarm weer redelijk vlot op.
Ik kom er niet helemaal uit. Iemand tips om uit te zoeken waar het aan kan liggen.
Ligt het eraan dat bepaalde apps wat buggy geprogrammeerd zijn? ligt het misschien aan een java versie ofzo?
Alle apps staan in het telefoongeheugen (niet op een SD kaart ofzo).
Zijn er dingen die ik kan testen?
Het vreemde is dat bepaalde apps heel traag opstarten. Apps als buienalarm, buienradar, rabobank, 9292, etc. duren meer dan 45 seconden voordat je voorbij het eerste scherm bent.
De telefoon zelf reageert nog wel vlot en andere apps doen het wel vlot, zoals WhatsApp, Gmail, play store, maar ook breng, NOS, etc .
Wat heb ik geprobeerd?
- check beschikbare ruimte: nog 60 Gb vrij
- apps verwijderd en opnieuw geinstalleerd
- check op updates, er waren er geen Android 13 is geinstalleerd.
- cache legen per app
- cache partitie legen via bootmenu
- terug naar fabrieksinstellingen
Maar bovenstaande helpt niet. Inmiddels start alleen buienalarm weer redelijk vlot op.
Ik kom er niet helemaal uit. Iemand tips om uit te zoeken waar het aan kan liggen.
Ligt het eraan dat bepaalde apps wat buggy geprogrammeerd zijn? ligt het misschien aan een java versie ofzo?
Alle apps staan in het telefoongeheugen (niet op een SD kaart ofzo).
Zijn er dingen die ik kan testen?
AdB