Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haslama
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 24-09-2023
Ik ervaar voornamelijk bij fritzbox 7590 volgende.

Internet profiel staat KPN EEN MKB.
Na herstart of iets is er geen internet meer.
Als ik inlog in de apparaat is mijn eigen aangemaakt admin en password niet meer te gebruiken.
Valt naar standaard fritzbox password.

Profiel staat nog op kpn een mkb
User en pass staat helemaal leeg.
Poortforwarding regels zijn deactief, maar wel zichtbaar
Username en password van fritzbox zelf zijn naar standaard gegaan.

Volgens mij gebruikers gebeurt dit naar stroom uitval.

Hoe los ik het op, fritzbox profiel internet op xs4all zetten… of handmatig pppoe met vlan 6 tag en username pass ) internet, internet . te invullen.

heeft iemand een oplossing of ervaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10 21:40

nelizmastr

Goed wies kapot

Als hij zijn settings na een herstart niet kan vasthouden is de Fritz op het randje van de dood. Vaker gezien met deze modems (niet specifiek de 7590 maar wel bijv. de 7360). Laten omwisselen met een nieuw exemplaar of onder garantie indien van toepassing is de beste oplossing.

I reject your reality and substitute my own

• fritzbox5590
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 10-01 15:41
haslama schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 14:21:
Ik ervaar voornamelijk bij fritzbox 7590 volgende.

Internet profiel staat KPN EEN MKB.
Na herstart of iets is er geen internet meer.
Als ik inlog in de apparaat is mijn eigen aangemaakt admin en password niet meer te gebruiken.
Valt naar standaard fritzbox password.

Profiel staat nog op kpn een mkb
User en pass staat helemaal leeg.
Poortforwarding regels zijn deactief, maar wel zichtbaar
Username en password van fritzbox zelf zijn naar standaard gegaan.

Volgens mij gebruikers gebeurt dit naar stroom uitval.

Hoe los ik het op, fritzbox profiel internet op xs4all zetten… of handmatig pppoe met vlan 6 tag en username pass ) internet, internet . te invullen.

heeft iemand een oplossing of ervaart?
Ik ben ook aardig thuis in een FRITZ!Box 7590 (AX) en FRITZ!Box 5530/5590 fiber. Wanneer het updaten niet goed gaat, moet je die eerst zo resetten. Sluit een telefoon aan en kies #991*15901590*. Na de reset komt de FRITZ!Box weer terug naar de fabrieksinstellingen. Wanneer dit niet wil of lukt moet je het recover file installeren. Ga dan naar het archief https://download.avm.de/f...tzbox-7590/other/recover/ en download daar FRITZ.Box_7590-07.57.exe. Dat duurt een poosje maar dan heb je grote kans dat je de FRITZ!Box 5790 weer kunt gebruiken......

Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PtrO
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 01:48
Dit kan/lijkt sterk op een recente bug waarbij gemeld op een italiaans forum waarbij de PPP verbinding van gebruiker (remote) wordt afgesloten en hun admin wachtwoord ontoegankelijk is gemaakt en de box met factory moet worden gereset om weer toegang te krijgen.

zie https://borncity.com/win/2023/09/05/fritz-os-7-57-7-31-als-sicherheitsupdate-schliet-schwerwiegende-sicherheitslcke/

AVM is drukdoende, zonder precies te vertellen waarom, met (laten) uitrollen van een spoed update voor de bekende fritzboxen 55/64/65/66/68/73/74/75xx

Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Mooie Plaatjes