Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Prijsverschil Lenovo Legion T5

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• brambello
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08:24
Ik zoek een kant-en-klare game PC voor de komende jaren. Ik game eigenlijk zelden, soms een beetje AoE 4. Maar ik wil de optie wel hebben om eventueel te gamen in de donkere dagen. Deze gaat ook mijn huidige laptop die als desktop dient vervangen. Een kleine behuizing zou fijn zijn, als het maar in ieder geval niet heel groot is.

Nu zag ik deze:
https://www.coolblue.nl/p...gb-26iab7-90sv00afmh.html

Het prijsverschil tussen
i5 - 16GB - 512GB SSD - RTX 3060, met 999 euro en:

i5 - 16GB - 512GB SSD - RTX 3060 Ti - Win 11 met 1499 euro:

Is nogal groot. Hoe komt dit prijsverschil, en zou het een goed systeem zijn voor mijn wensen? Welke mogelijk nadelen heeft deze PC?

Alle reacties

• Steenw
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-01-2024
wat ik zo kan zien is ieder geval de videokaart een verschil maar als je af en toe een spelletje speelt zal daar voor jou waarschijnlijk niet een groot verschil in zitten

Maar het is de vraag of je een kant en klaar merk systeem zou willen als er iets kapot gaat of als je zegt ik wil de videokaart of voeding vervangen dan kan dit nogal wat problemen geven
Ik denk dat je er beter aandoet om bij azerty/alternate te kijken naar een systeem wat door azerty/alternate zelf is samengesteld en gebouwd is dan kun je in de toekomst ook nog eens iets vervangen als het defect raakt

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:30

br00ky

Moderator Harde Waren
Dat en het het systeem met de 3060 wordt aangeboden als aanbieding, die met de 3060Ti niet.