Geveltechniek

Pagina: 1
Acties:
  • 578 views

Vraag

• Qwerty1335
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 26-09-2023
Hi,

Bij mij zijn ze bezig met een onderhoudsbeurt aan de kozijnen. Ik heb een huurhuis, dus heb niet zelf de opdracht gegeven. Ze hebben stukken kozijn weggebeiteld. Ik vind het erg vreemd, vooral ook omdat het metselwerk beschadigd raakt. Heeft iemand een enig idee waar ze precies mee bezig zijn? Ik heb het bedrijf vandaag een klachtmail gestuurd om een ander reden. Waarschijnlijk krijg ik pas maandag wat te horen. Dit viel me net op. Ik hoor het graag van een ander dan van het bedrijf.

Ik hoop dat iemand het herkent!

Groetjes

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u2l3Ea1JPxzB-c3GgEE2iYQ7jWo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/s7KxuuDHOU4xV2eacNTaDfnB.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xM-HjBJLjcmFp-gsNDsM4RL1lfo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/lGkIREVgMHelBeZoa6jAUXoo.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7j8WE7KFSy4Unsn6SdXWPM3rkSw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6kWINT7jEiur8IwczD5Y9QlC.png?f=fotoalbum_large

Beste antwoord (via Qwerty1335 op 02-09-2023 10:05)

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-01 22:29

Matis

Rubber Rocket

Kun je die vraag / klacht niet beter bij de woonstichting leggen?
Aangezien jij geen partij bent, maar dit een opdracht tussen woonstichting en het onderhoudsbedrijf is, verwacht ik weinig reactie.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-01 22:29

Matis

Rubber Rocket

Aangezien jij geen partij bent, maar dit een opdracht tussen woonstichting en het onderhoudsbedrijf is, verwacht ik weinig reactie.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14:35
Misschien hele rare gedachte, maar als je met kop koffie naar buiten loopt en je interesse toont denk ik dat de aannemer in ruil voor een bakie wel toelichting geeft.

• Qwerty1335
Ja, gaat moeilijk in het weekend, he. Als je mijn bericht goed hebt gelezen, merk je dat er meer aan de hand is. Als je het antwoord niet weet zeg dan niks. Je bent erg onbehulpzaam en bijdehand, daar heeft niemand die wat aan. Doei!

• Qwerty1335
Matis schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 09:10:
Dat is geen antwoord op mijn vraag, he?

• Qwerty1335
99ruud99 schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 09:23:
Misschien hele rare gedachte, maar als je met kop koffie naar buiten loopt en je interesse toont denk ik dat de aannemer in ruil voor een bakie wel toelichting geeft.
Ja, gaat moeilijk in het weekend, he. Als je mijn bericht goed hebt gelezen, merk je dat er meer aan de hand is. Als je het antwoord niet weet zeg dan niks. Je bent erg onbehulpzaam en bijdehand, daar heeft niemand die wat aan. Doei!

• MzKzM73
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:57
Ik proef iets van frustratie in je bericht wat te begrijpen is maar ik gok dat je op deze manier niet veel antwoorden gaat krijgen hier...

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zoals al genoemd. Navraag doen bij de woningbouw of gewoon maandag als ze bezig zijn even goedemoggul zeggen en vragen wat ze allemaal op de planning hebben.

Mogelijk checken ze de kozijnen op houtrot en/of worden ze vervangen.

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:13

Yucon

*broem*

Waarom maak je je eigenlijk zo druk hierom? Waarschijnlijk weten ze wel wat ze doen, en zelfs als dat niet zo is dan is het nog steeds hun eigen woning die ze aan het verprutsen zijn.

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:18
Haha je registreren op GoT, topic openend met een vage vraagstelling en dan bot reageren als mensen met een terechte vraag/opmerking komen.

_O-.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Qwerty1335 schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 10:05:
Het antwoord is correct, wacht gewoon tot maandag. Maar nee, dit soort onbeschofte reacties helpen. Doei.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.