Sonoff ZigBee 3.0 Dongle Plus

Pagina: 1
Acties:
  • 381 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbwb
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18-09 14:03
Op uitvoering: Sonoff ZigBee 3.0 Dongle Plus staan de gegevens van ZBDongle-P en ZBDongle-E door elkaar, terwijl dit wel daadwerkelijk aparte producten zijn. Ook staat onder "Specs van de fabrikant" een link naar een Nederlandse webwinkel in plaats van een daadwerkelijke links naar specs van de fabrikant, wat mij dus niet de bedoeling lijkt. Tevens viel me op dat bij "Protocol" "ZigBee" staat terwijl "Zigbee" de juiste spelling is en ook "Sonoff" in plaats van "SONOFF".

[ Voor 3% gewijzigd door wbwb op 02-09-2023 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:28

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@wbwb De "ZBDongle-P" lijkt niet meer te worden verkocht, althans niet meer bij de bij ons bekende shops. Dus ik heb het simpel gedaan om deze SKU met de bijbehorende codes te verwijderen bij deze uitvoering.

Tevens heb ik de CamelCase bij Zigbee onder Protocol weggehaald, bij productnamen is dit wat lastiger, omdat veel fabrikanten daar wel ZigBee schrijven. Of zelfs beide varianten op dezelfde productpagina, zoals Sonoff doet bij de dongle waar je de melding bij deed: https://sonoff.tech/produ...ee-3-0-usb-dongle-plus-p/.

De spelling van Sonoff laten we zo staan, bij 5 karakters of minder doen we het wel (bijvoorbeeld ASUS), anders stoort het te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbwb
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18-09 14:03
Top. Het klopt inderdaad dat de ZBDongle-P niet meer geproduceerd wordt.

Dit topic is gesloten.