hallo,
ik hab gissteren voort eerst winxp geinstalleerd alles ging perfect , had meteen internet en mijn netwerk deed het ook meteen weer , maar toen mijn zus van morgen mijn pc aanzette was er geen internet
ik naar chello bellen zeiden ze dat het aan mijn utp kabel lag die tussen de modem en netwerk kaart zat
slaat echt nergens op vinnik zelf maare oke
maar hoe fix ik dat nu? ik wil ook gewoon dat Xp een client is ik heb ff mijn internet verbinding verhuist naar deze pc deze is nu dus server maar hoe fix ik het?
ik wil mijn pc emt Xp gewoon als client hebben , maar hoe?
sygate werkt daar wel en gaat ook online maar geen internet
ip is dan 192.168.0.2
subent mask 255.255.255.0
maar eht werkt gewoon niet
ik hab gissteren voort eerst winxp geinstalleerd alles ging perfect , had meteen internet en mijn netwerk deed het ook meteen weer , maar toen mijn zus van morgen mijn pc aanzette was er geen internet
ik naar chello bellen zeiden ze dat het aan mijn utp kabel lag die tussen de modem en netwerk kaart zat
slaat echt nergens op vinnik zelf maare oke
maar hoe fix ik dat nu? ik wil ook gewoon dat Xp een client is ik heb ff mijn internet verbinding verhuist naar deze pc deze is nu dus server maar hoe fix ik het?
ik wil mijn pc emt Xp gewoon als client hebben , maar hoe?
sygate werkt daar wel en gaat ook online maar geen internet
ip is dan 192.168.0.2
subent mask 255.255.255.0
maar eht werkt gewoon niet
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA