Toon posts:

Asus GeForce II 64 mb of Creative GeForce II 64 Mb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ha luitjes ...
welke video kaart kan ik het best aanschaffen...

- GeForce II 64 Mb van ASUS
- GeForce II 64 Mb van Creative

BVD...

:)

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Ik ben voor de Asus, zeker als ze beide Ultra of beide inet Ultra zijn (huh)

Asus is erg lekker over te klokken

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat trouwens om
een

- Geforce II Pro met tv-out van ASUS v7700 (of kan ik
beter de ultra nemen?)
- Geforce II Pro van Creative...

BVD

:)

Verwijderd

De Asus is wat beter. Meer software, mooiere dingen, tv-in uit alles zit erop. De Asus zou ik nemen. :)

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
geen van beide deze zijn heel wat duurder dan powercolor,leadtek,chaintech. je betaalt alleen maar voor de naam extra performace is gewoon hetzelfde

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 16:47 schreef smokey het volgende:
geen van beide deze zijn heel wat duurder dan powercolor,leadtek,chaintech. je betaalt alleen maar voor de naam extra performace is gewoon hetzelfde
Even een veergelijking Powercolor VS- Asus.
Krijg je er bij Powercolor ook 3 game`s bij? nee. Krijg je er bij Powercolor ook 3D Beeb bij? nee.
Zit er ook een "orb achtige cooler" op? nee
Zijn de componenten er beter op gezet dan Asus nee
En dan heb ik aleen nog maar wat zo in mij op kwam, is vast nog wel meer. :) En in alle test blijken de PowerColor kaarten, echt niet de snelste te zijn, al gaat dat maar om 1 a 4 fps.

• smokey
lees wat beter ik zeg toch niet dat ze sneller zijn. en ja powercolor zou ik ook niet nemen =)

leadtek is ander verhaal daar krijg je wel hele zoot bij als het je daar omgaat.

tv-out, temp sensor, oc software, dvd player, 3Deep, Colorific, WinFastDVD, Cult3D, games: dronez, gunlock.

enneh beter koeling op de core boeit geen hol als jet niet overclocket. en aangezien bij nvidia kaarten de core opklokken nogal weinig effect heeft is een orb ding echt niet nodig.

weet niks van hoe de asus kan overklokken maar de leadtek komt tot 465 mhz (meer mense hebbe dit)

en tegenwoordig zijn die bordjes van nvidia allemaal reference designs kan me niet voorstellen dat je meer dan 200 piek meer dokt voor iets wat geen hol uitmaakt

Verwijderd

200 piek??? |:( Koop dan lekker een Powercoler. :)

• smokey
lezen! close topic maar deze gozer is gewoon gruwelijk omver gelult :D

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 10:24
of koop een Hercules geforce 3 :P lekker blauw.. en heeeel erg ver te oc'en
Pagina: 1