Sss bestanden overzetten tablet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thymon26
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 31-10-2023
Mijn vraag:
Ik heb een tablet voor school en ik heb een ssd waar al mijn fotos op staan, ik wil graag mijn fotos kunnen bekijken op mijn tablet maar niet locaal opgeslagen hebben. Hoe doe ik dat gratis

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb Google fotos al geprobeerd maar daar heb ik niet genoeg gratis opslag

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

Je wilt je foto's ergesn anders opslaan zodat ze geen ruimte in beslag nemen.
Maar wil er geen geld aan uit geven?

Over hoeveel GB hebben we het.
Google photo's is wel een erg makkelijke app. En 2,- voor 100gb is ook niet echt duur.

Anders onedrive. Maar dan moet je ook kijken naar een office abbo om daar 1TB te krijgen.

Verder kan je ook een Synology kopen en DSphoto's gebruiken. Maar ook dat is niet gratis.

Anders je foto's op je PC laten. En een VPN sessie opzetten naar huis en zo je foto's in je eigen netwerk bekijken. Maar ook dat is niet gratis. Want je PC staat onnodig aan.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thymon26
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 31-10-2023
DarkSide schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 14:29:
Je wilt je foto's ergesn anders opslaan zodat ze geen ruimte in beslag nemen.
Maar wil er geen geld aan uit geven?

Over hoeveel GB hebben we het.
Google photo's is wel een erg makkelijke app. En 2,- voor 100gb is ook niet echt duur.

Anders onedrive. Maar dan moet je ook kijken naar een office abbo om daar 1TB te krijgen.

Verder kan je ook een Synology kopen en DSphoto's gebruiken. Maar ook dat is niet gratis.

Anders je foto's op je PC laten. En een VPN sessie opzetten naar huis en zo je foto's in je eigen netwerk bekijken. Maar ook dat is niet gratis. Want je PC staat onnodig aan.
Hoe werkt dat precies met zown vpn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

Kijk anders even naar OpenVPN.
Daar zijn genoeg how-to's voor te vinden.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.