Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFinna
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-05 12:21
Mijn vraag
Als klein bedrijf (5 personen, zakelijke dienstverlening, systeembeheer extern) zijn we overgestapt van Office 2013 naar Microsoft 365. En ik ben wel benieuwd wat er nu zoal in zit wat er eerder niet in zat en wat ik kan gebruiken We gebruiken wel andere software waarbij netjes op een rij staat wat er zoal veranderd & verbeterd is ("wat is nieuw in release ...") maar volgens de systeembeheerder is dat er van Microsoft 365 niet. En op de supportpagina's vind ik het inderdaad niet. Dus ik waag hier maar een poging. En ja, ik besef dat tussen 2013 en 365 nog een paar versies zitten. Ben je of ken je iemand die dat een keer netjes op een rij gezet heeft?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Office 365 (Excel, Word, Outlook etc)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Half uurtje gezocht op dit forum. Wellicht zijn m'n zoektermen te algemeen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProjectB00man
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:52
De release notes zijn gewoon beschikbaar hier kan je zien wat er in elke update is aangepast, verbeterd of gefixed.

https://learn.microsoft.c...microsoft365-apps-by-date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En je bent al een eind op weg als je een van de vele overzichten van OFF2013 vs OFF2016/2019/2021 er bij pakt plus Wat is het verschil tussen Microsoft 365 en Office 2021? - Microsoft Onderste...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:37
In excel in volgorde van zaken die ik het vaakst gebruik:
- power query om efficient databronnen aan te boren en te verwerken
- een hele reeks array formules
- x.zoeken als opvolger van vertikaal zoeken.

In Powerpoint vind ik de 'morph'-transitie erg krachtig.