Ik wil proberen mijn systeem prestaties bij gebruik van de Adobe CC pakketten (Vooral Premiere Pro en After Effects) verhogen. Ik gebruik deze pakketten regelmatig maar niet dagelijks. Soms ook weken/maanden niet, dus ik wil de kosten wel een beetje acceptabel houden
Ik zoek een?
Nieuwe processor EN/OF videokaart (Één van beide mag ook!)
Wat is je budget?
300-700
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ryzen / Nvidia
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een zelfbouwsysteem met:
Ik heb ook nog een Kingston NV2 NVMe PCIe 4.0 Interne SSD 2TB liiggen die ik graag zou wilen toevoegen aan mijn systeem. Dar heb ik in het verleden al eens een Icybox PCI215M2-HSL expansion card voor aangeschaft maar die wordt (Met geconfigureerde M2 SSD er op) niet herkend door mijn B550Pro mainboard (BIOS ge-updated). Ik heb uiteraard de M.2 in het onderste slot gestoken omdat het bovenste alleen Sata SSD's kan herbergen.
Weet iemand hier een goede alternatieve expansie kaart voor die wel werkt op mijn mobo?
Ik zoek een?
Nieuwe processor EN/OF videokaart (Één van beide mag ook!)
Wat is je budget?
300-700
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ryzen / Nvidia
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een zelfbouwsysteem met:
- MSI B550 Pro mainboard
- AMD Ryzen 5 3600
- 64Gb geheugen (4x16 G.Skil DR -26666 (1333Mhz))
- NVIDIA GeForce GTX 1060 3GB (3x DELL U2412M)
- 1x M.2 Samsung 980 Pro 1Tb
- 1x M.2 Samsung 970 Evo 1Tb
- 1x Sata Samsung 850 EVO 512Gb
Ik heb ook nog een Kingston NV2 NVMe PCIe 4.0 Interne SSD 2TB liiggen die ik graag zou wilen toevoegen aan mijn systeem. Dar heb ik in het verleden al eens een Icybox PCI215M2-HSL expansion card voor aangeschaft maar die wordt (Met geconfigureerde M2 SSD er op) niet herkend door mijn B550Pro mainboard (BIOS ge-updated). Ik heb uiteraard de M.2 in het onderste slot gestoken omdat het bovenste alleen Sata SSD's kan herbergen.
Weet iemand hier een goede alternatieve expansie kaart voor die wel werkt op mijn mobo?