Vraag

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Topicstarter
Een tijd terug zijn bij ons thuis meer zonnepanelen geplaatst waardoor de omvormer vervangen is. De oude (nog werkende) omvormer ligt stof te happen op mijn zolder.

Wat moet ik met dat ding? Het is een vrij onbekend merk (Trannergy) en ik heb geen idee of je ze zo kan doorverkopen of dat er bijvoorbeeld ook partijen zijn die gebruikte omvormers opkopen/overnemen?

Of is het gewoon een kwestie van op Marktplaats plempen en hopen dat iemand er heil in ziet?

Ik vrees dat ik vraag naar de bekende weg maar ik zie dat ding niet snel via Marktplaats verkocht worden en je moet daar betalen om dit soort apparaten te koop aan te bieden dus daar heb ik nog niet zo'n zin in ;)

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skynett
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 07:31
Op Tweakers te koop zetten, voor een knutselaar, en gewoonniet te veel voor vragen. Het helpt dan wel als je zoveel mogelijk specs kan vermelden, denk dan ook aan de leeftijd (bouwjaar).

Of naar de milieustraat brengen.

Hier moet alle shit staan die ik heb.

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Topicstarter
Skynett schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 18:28:
Op Tweakers te koop zetten, voor een knutselaar, en gewoonniet te veel voor vragen. Het helpt dan wel als je zoveel mogelijk specs kan vermelden, denk dan ook aan de leeftijd (bouwjaar).

Of naar de milieustraat brengen.
Is er een categorie waarin je dat ding te koop kan zetten op V&A ja? Maar eens kijken dan, V&A is altijd beter dan Marktplaats.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:30

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

YES schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 18:35:
[...]

Is er een categorie waarin je dat ding te koop kan zetten op V&A ja? Maar eens kijken dan, V&A is altijd beter dan Marktplaats.
Nee, wij hebben op V&A helaas (nog) geen ruimte voor zonnepanelen en toebehoren. Staat op de wensenlijst.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Topicstarter
Microkid schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 18:41:
[...]

Nee, wij hebben op V&A helaas (nog) geen ruimte voor zonnepanelen en toebehoren. Staat op de wensenlijst.
Zoek je nog een tweedehandsje om te kunnen testen of de nieuwe categorie van V&A goed werkt als hij er eenmaal is? :+

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ik heb mijn 10 jaar oude saj 4 ktl op marktplaats gezet.
Ding is voor 80 euro weg gegaan.
Kreeg van de week een berichtje van de koper dat hij niet op wou starten...
Hij had er 2 strings van 3 panelen aan hangen.....
En een andere omvormer deed het wel op die 2 strings.
Ik heb hem dan maar verteld dat ie dan maar beter 1 string van 6 op 1 ingang kon hangen.
Kreeg de volgende dag een bericht dat hij inderdaad niet stuk was en het prima deed.

Dat oude spul had een opstart spanning van 150 volt nodig.

Die 80 euro had ik meer aan dan nog een ding dat in de schuur ligt te liggen.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l

Pagina: 1