Vraag

• GerardS
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik gebruik Outlook van Office 2016 en Windows11.
Sinds ik Outlook als Imap heb ingesteld heb ik een extra (.pst)mailbox boven mijn eigen mailbox, zie afb. 1. Het lukt mij niet die te verwijderen. Hij komt ook niet voor in mijn scherm met e-mailaccounts, zie afb. 3.
Als ik met de rechter muisknop op de mailbox klik krijg ik een keuzemenu (Afb. 2). Daarin staat één belangrijke keuze: Ger Sanders sluiten. Maar die optie is grijs (evenals mapmachtigingen). Dus ik kan de zaak niet sluiten.
Gistermiddag heb ik lange tijd contact gehad met de helpdesk van Microsoft, echter zonder resultaat. Wie kan mij helpen?
Gerard
PS Ik verwijs naar afbeeldingen, maar ik zie niet hoe ik die kan toevoegen. Maar mensen, die met me mee willen denken, kan ik ze toesturen.

Alle reacties

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:24
Nvm

[ Voor 90% gewijzigd door Dracula op 31-08-2023 17:10 ]

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
PS Ik verwijs naar afbeeldingen, maar ik zie niet hoe ik die kan toevoegen. Maar mensen, die met me mee willen denken, kan ik ze toesturen.
Misschien toch maar even aan je post toevoegen. Je kunt de foto’s uploaden in het fotoalbum van tweakers. Klik rechtsboven op je profiel en dan fotoalbum en je kunt afbeeldingen uploaden. Daarna staat onder aan je afbeelding de GoT-code die je in Posts kunt plakken zodat de afbeelding zichtbaar wordt.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardS
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
Beste mensen,
Mijn probleem is opgelost. Ik had het ook gepost in het Microsoft forum. Daar ontving al snel de oplossing.
Dank voor jullie reacties,
Gerard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:32

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

GerardS schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 10:09:
Beste mensen,
Mijn probleem is opgelost. Ik had het ook gepost in het Microsoft forum. Daar ontving al snel de oplossing.
Dank voor jullie reacties,
Gerard.
En hoe heb je het opgelost? Dan leren wij er ook nog wat van.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:36

Reinier

\o/

SirLenncelot schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:44:
[...]

Misschien toch maar even aan je post toevoegen. Je kunt de foto’s uploaden in het fotoalbum van tweakers. Klik rechtsboven op je profiel en dan fotoalbum en je kunt afbeeldingen uploaden. Daarna staat onder aan je afbeelding de GoT-code die je in Posts kunt plakken zodat de afbeelding zichtbaar wordt.
Of je klikt op de afbeelding-invoegen-knop, ietsje makkelijker ;)
Pagina: 1