Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440p 144hz en het moet de komende jaren nog wel even meegaan
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal rond de 1800/1900 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Beste bang for buck
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb al een keer eerder gevraagd of alles bij elkaar past en kwam toen uiteindelijk op deze build. Nu wilde ik eigenlijk wachten tot black friday (in de hoop dat door aanbiedingen ik toch weer het een en ander kon besparen) maar nu zijn er wat cashbacks en is de 7800x3d onlangs goed in prijs gedaald en twijfel ik toch om het nu aan te schaffen.
Dus allereerst werkt deze setup het beste bij elkaar? Zijn er dingen die ik toch beter aan kan passen, zoals de behuizingen ik las dat het wat krap kan worden met de 7900xt en de 4000d airflow kast.
Is er wellicht een goede voeding binnen MSI/asus die ik kan pakken ipv degene die ik nu heb om zo nog wat extra te besparen. Ook in verband met bestellen.
En stiekem toch ook de vraag (ik heb namelijk geen ervaring met black friday betreffende componenten) of het beter is gewoon nu te bestellen met de cashbacks (80 euro op videokaart + 20 euro op moederbord) of toch te wachten? Ik weet dat het natuurlijk niet zeker is wat de markt doet maar wellicht dat iemand mij toch een soort van antwoord kan geven.
Gamen op 1440p 144hz en het moet de komende jaren nog wel even meegaan
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal rond de 1800/1900 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 404,95 | € 404,95 |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI | € 214,70 | € 214,70 |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming Radeon RX 7900 XT OC Edition 20GB GDDR6 | € 849,- | € 849,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 90,90 | € 90,90 |
| 1 | Voedingen | NZXT C850 Gold v2 | € 114,90 | € 114,90 |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM790 2TB | € 95,90 | € 95,90 |
| Totaal | € 1.840,25 | |||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Beste bang for buck
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb al een keer eerder gevraagd of alles bij elkaar past en kwam toen uiteindelijk op deze build. Nu wilde ik eigenlijk wachten tot black friday (in de hoop dat door aanbiedingen ik toch weer het een en ander kon besparen) maar nu zijn er wat cashbacks en is de 7800x3d onlangs goed in prijs gedaald en twijfel ik toch om het nu aan te schaffen.
Dus allereerst werkt deze setup het beste bij elkaar? Zijn er dingen die ik toch beter aan kan passen, zoals de behuizingen ik las dat het wat krap kan worden met de 7900xt en de 4000d airflow kast.
Is er wellicht een goede voeding binnen MSI/asus die ik kan pakken ipv degene die ik nu heb om zo nog wat extra te besparen. Ook in verband met bestellen.
En stiekem toch ook de vraag (ik heb namelijk geen ervaring met black friday betreffende componenten) of het beter is gewoon nu te bestellen met de cashbacks (80 euro op videokaart + 20 euro op moederbord) of toch te wachten? Ik weet dat het natuurlijk niet zeker is wat de markt doet maar wellicht dat iemand mij toch een soort van antwoord kan geven.