Vraag

• The Scorpios
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-08 01:49
Ik heb
- smartphone Samsuns A34
- ebike endevour uit 2021 met display waarmee ik bijv telefoon of fietscomputer kan opladen, voorzien van USB B aansluiting (mijn man identiek)
.- snoertje van USB B naar USB C, merk goobay art. 67992
- en nog een smartphone van manlief een Oppo A53.

Via dit snoertje kan ik op ebike van mij en van manlief (niet tegelijk....) de Oppo opladen tijdens rijden.
Maar met mijn telefoon, de samsung lukt dat niet. Getest over en weer maar ligt dus aan snoertje of Samsung.

Is er een apart soort snoer (en hoe herken ik dat) dat het wel mogelijk zou maken om de samsung op te laden tijdens rijden)?

Beste antwoord (via The Scorpios op 02-09-2023 15:11)

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:51
Ik heb deze, die werkt in ieder geval met mijn S10e op een Bosch Intuvia.

[ Voor 6% gewijzigd door hcQd op 31-08-2023 17:19 ]

Alle reacties

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:54

Jimbolino

troep.com

gezien het snoertje wat je gekocht hebt, gaat het over een micro usb aansluiting in de fiets.

Voor zover ik weet kan een micro usb aansluiting alleen stroom leveren als het Wikipedia: USB On-The-Go ondersteuning heeft.
Aangezien USB OTG eigenlijk niet meer relevant is vanwege de USB-C connector, kan ik me voorstellen dat nieuwe smartphones dit niet meer ondersteunen.

Wat je kunt proberen is een losse USB OTG kabel, en dan vanaf daar een normale USB naar USB-C

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als alternatief kun je ook een (mini) powerbank gebruiken. De telefoon op de uitgang, de fiets op de ingang.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:51
Ik heb deze, die werkt in ieder geval met mijn S10e op een Bosch Intuvia.

[ Voor 6% gewijzigd door hcQd op 31-08-2023 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Scorpios
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-08 01:49
Die laatste ga ik bestellen en proberen. Valt me op dat er nadrukkelijk ebike bijstaat. Dank voor de aankoop tip