waterblock voor 3080 iChill Frostbit

Pagina: 1
Acties:

• Tok Tok
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-08 15:39
Beste tweakertjes,

Ik heb een kaart liggen die een nieuw waterkoelblok nodig heeft. Het gaat om de 3080 iChill Frostbit en komt origineel met een waterblock alleen is de kaart kapot gegaan en heb ik het waterblock op een andere kaart gezet. De kaart is ondertussen gerepareerd en heb ik dus een nieuw koelblock nodig voor deze kaart. Ik kom er alleen niet goed achter welke layout deze kaart heeft en is het dus lastig om er een waterblock voor te vinden dat past. iemand enig idee welk block hierop past en wellicht ook waar ik het kan kopen?

Ik heb verschillende andere kaarten van Gigabyte gehad die een reference design hadden en daar heb ik toen een alphacool koeler voor gekocht die op veel verschillende kaarten past. Maar hoe weet ik of deze koeler ook hierop kan?

Thanks,

Joep

[ Voor 17% gewijzigd door Tok Tok op 31-08-2023 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierschuit
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Als ik hier kijk https://www.alphacool.com/en/gpu-config dan denk ik dat het een reference pcb betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tok Tok
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-08 15:39
Ja volgens mij ook, maar het is me nog niet helemaal duidelijk welke PCB het nou precies is. Ik ga ze morgen even vergelijken met de optie die alphacool biedt. Thanks voor het melden, deze configurator is handig!