Homey Pro + Infrarood Paneel

Pagina: 1
Acties:

• digitalhero2018
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 20-08 20:04
Goedemorgen iedereen,

Heeft iemand ervaring met een Infrarood paneel i.s.m. een Homey Pro? Ik zoek twee panelen voor op de kamers van mijn zoons. Ik wil (i.v.m. zonnepanelen). Eerst hun kamer laten opwarmen onder hun bureau voordat de Evo Home (op gas) in hun kamer inschakel.

Op de website van Robbshop staat het merk Naxis, maar ik kan de APP hiervoor niet vinden in de Homey store.

B.v.d.

Met vriendelijke groet,

Mark

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daxy
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:08
In plaats je blind te focussen op panelen met Homey ondersteuning, je kan ook een "dom" paneel nemen en schakelen met een WiFi/Zigbee/Z-wave stekker schakelaar 😀

Do not argue with a fool. He will drag you down to his level and beat you with experience.

• digitalhero2018
Helemaal mee eens. Die gebruik ik veel, maar ik denk misschien heeft iemand ervaring met 1 die ook wat doet met warmte meting. Nu heb ik wel een thermostaat in de ruimte dus kan ik ook gebruiken.

Mark

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TWKterry
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:52

TWKterry

Master Mariner

Ik heb een IR paneel op mijn werkkamer als lokale bij verwarming als ik er zit. Volgens mij zijn ze niet echt geschikt voor het opwarmen van te voren. Een IR paneel warmt op wat in de baan van de stralen zit, niet de lucht. Als je er zelf voor zit is het een prima lokale verwarming. Lees je eens in over de werking van de panelen, https://www.milieucentraa...0een%20ruimte%20gebruikt.

[ Voor 23% gewijzigd door TWKterry op 02-09-2023 22:11 ]

• digitalhero2018
Dank je wel man. Goed verhaal om te lezen. Ik ben weer wat wijzer....