Screensaver werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• JWFpeters
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17-09 18:36
Mijn vraag

Hallo, ik ben trotse eigenaar van 2 27 inch OLEDs en heb daarom ingesteld dat het scherm op zwart gaat na 1 minuut en na 10 minuten helemaal uit. Dit werkte allemaal prima maar zins kort dus niet meer en ik kan er niet achter komen waarom niet……

Relevante software en hardware die ik gebruik

Windows 11 Pro
Intel i5 13600kf
B760 chipset
Rtx 4080

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Na wat Google zie ik dat software de pc wakker houd maar er is op dat vlak niks veranderd. Op het 2e scherm staat vaak Discord, Chrome, Destiny DIM en hardware monitor aan maar zoals ik zei dat was ook toen het wel nog werkte.

Aan de muis licht het niet die heb ik uit gehad. Andere usb apparaten zijn een microfoon, toetsenbord.

Nu moet ik steeds als ik wegloop de schermen uitzetten wat ik soms wel eens vergeet wat dus vervelend is.

Nu zou ik de hele pc weer kunnen herinstalleren maar dat is dan ook weer een hoop gedoe….

Alle reacties

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JWFpeters
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17-09 18:36
Ter info voor mensen met hetzelfde probleem. Zojuist toch nog kunnen vinden wat het was door onderstaande te doen:

If you run

powercfg -requests

Daar kwam onderstaande uit,

DISPLAY:
[PROCESS] \Device\HarddiskVolume7\Program Files (x86)\Steam\bin\cef\cef.win7x64\steamwebhelper.exe
Playing video

Wat inhoud dat Steam opstarte in het ''winkel'' scherm wat gezien wordt als video afspelen. Dus die optie aanzetten dat hij opstart in ''biblotheek'' en dan is het opgelost.