Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming pc voor de komende 5 jaar, ik wil gewoon alle huidige games kunnen spelen en mij de komende jaren niet druk hoeven te maken over eventuele upgrades omdat ik nieuwe games niet meer kan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, mijn huidige systeem is 5 jaar oud en aan vernieuwing toe.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD lijkt het beste op het moment qua prijs/kwaliteit dus aan de hand van andere topics heb ik deze lijst samengesteld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als het systeem niet teveel lawaai maakt.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Een aantal vragen:
Zijn al deze componenten compatibel met elkaar (past het ook in de gekozen behuizing?)?
Hebben jullie nog tips voor eventueel andere onderdelen die beter zouden zijn? (eventueel prijs/kwaliteit)
Ben ik nog iets vergeten?
Andere tips zijn ook welkom.
Dank alvast!
Gaming pc voor de komende 5 jaar, ik wil gewoon alle huidige games kunnen spelen en mij de komende jaren niet druk hoeven te maken over eventuele upgrades omdat ik nieuwe games niet meer kan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, mijn huidige systeem is 5 jaar oud en aan vernieuwing toe.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD lijkt het beste op het moment qua prijs/kwaliteit dus aan de hand van andere topics heb ik deze lijst samengesteld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als het systeem niet teveel lawaai maakt.
Ga je overklokken?
Nee.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 404,95 | € 404,95 |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming Radeon RX 7900 XT OC Edition 20GB GDDR6 | € 849,- | € 849,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 3 | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 98,90 | € 98,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 850W | € 134,95 | € 134,95 |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM790 2TB | € 95,90 | € 95,90 |
| Totaal | € 1.897,50 | |||
Wat verwacht je van ons?
Een aantal vragen:
Zijn al deze componenten compatibel met elkaar (past het ook in de gekozen behuizing?)?
Hebben jullie nog tips voor eventueel andere onderdelen die beter zouden zijn? (eventueel prijs/kwaliteit)
Ben ik nog iets vergeten?
Andere tips zijn ook welkom.
Dank alvast!