Ola,
Momenteel heb ik nog een game pc uit 2019 en wil eigenlijk ook Starfield gaan spelen. Helaas komt die niet op de Playstation dus wordt het de PC of een Xbox. Daarnaast wil mijn zoontje meer PC gaming gaan doen etc....
Nu was ik even benieuwd wat nu het beste is want ik ben totaal niet meer thuis in de hardware etc.
Wat zouden jullie doen?
Voldoet deze PC nog als je er b.v. alleen een nieuwe CPU en GPU in zet? En eventueel wat meer RAM?
Zoja, welke CPU en GPU zouden jullie dan adviseren in combinatie met dit (oude) moederbord?
Max €750-1000 ongeveer
Zijn er überhaupt nog CPU's voor te krijgen?
Alvast bedankt
Momenteel heb ik nog een game pc uit 2019 en wil eigenlijk ook Starfield gaan spelen. Helaas komt die niet op de Playstation dus wordt het de PC of een Xbox. Daarnaast wil mijn zoontje meer PC gaming gaan doen etc....
Nu was ik even benieuwd wat nu het beste is want ik ben totaal niet meer thuis in de hardware etc.
Wat zouden jullie doen?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | Intel Core i7-9700K Boxed | € 435,- | € 435,- |
| 1 | Moederborden | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming X | € 317,- | € 317,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - TG | € 100,41 | € 100,41 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 45,- | € 45,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | PNY XLR8 CS3030 500GB | € 39,- | € 39,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 936,41 | ||
Voldoet deze PC nog als je er b.v. alleen een nieuwe CPU en GPU in zet? En eventueel wat meer RAM?
Zoja, welke CPU en GPU zouden jullie dan adviseren in combinatie met dit (oude) moederbord?
Max €750-1000 ongeveer
Zijn er überhaupt nog CPU's voor te krijgen?
Alvast bedankt
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112