Delta MP fan op 7100 rpm?

Pagina: 1
Acties:

• Joeroenho
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hallo,

Ik heb bij OC-shop.nl een alpha heatsink met delta MP koeler besteld (dus geen HP!). Ik heb ze gemonteerd, maar volgens de bios draait de fan op 7100 rpm. Naar mijn weten moet ie maar op 4250 rpm draaien. Is dit een kwestie van een te hoog voltage, of hebben ze mij een delta HP fan opgestuurd??

BTW, hij maakt wel klere herrie nu!

Amateurcoureur en fervent banktukker

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
ik had het met een ystech, moest 5krpm maken, en deed dus dik 9K!!, gevolg, lekker kewle procc, maar naar een maadn of 3 mijn hele kast trillen, oorzaak, uit balans geraakte fan.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Joeroenho
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Heb het idee dat er nu met de fan op 7100 rpm ook wel veel vibraties optreden... Processor wordt wel lekker koel gehouden trouwens.

Ik ben de ongelukkige eigenaar van een Athlon 1ghz met ARGA core, die krengen worden nogal heet.

Ik ben met de nieuwe koeler van 52 graden idle naar 51 stressed gegaan, dus wat dat betreft wel een enorme verbetering.

Nou, ik kijk het wel even aan, zolang er niets raars aan de hand is laat ik het wel ff zo draaien.

Amateurcoureur en fervent banktukker