Mijn vraag
Weet iemand hoe ik de volgende foutmelding kan oplossen?
NPS Extension for Azure MFA: NPS Extension for Azure MFA only performs Secondary Auth for Radius requests in AccessAccept State. Request received for User domain\test with response state Discard, ignoring request.
Ik kan niet aanmelden op de server via RDP, want ik krijg geen MFA bericht binnen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Server 2019 als een gateway server en een DC (2019) als NPS server + Azure sync van on-prem naar Azure
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- NPS opnieuw geïnstalleerd
- Radius poorten van server en naar server staan open
- Windows firewall beide servers staan uit
- Azure auth en client enterprise apps staan er en auth app opnieuw ingesteld
- Certificate vernieuwd op de NPS server
- Nieuwe test gebruiker aangemaakt
- Troubleshooting NPS powershell gebruikt, maar die zegt verkeerde licentie. Licentie is een BP, wat volgens die tool goed moet zijn
- CA policy in Azure gemaakt
- Logfiles uitgelezen van de NPS, maar die zegt alles is succesvol
- Reg keys aangepast, zodat de MFA naar approve/deny gaat in plaatst van numbers
Ik ben ten einde raadt voor deze foutmelding.
Weet iemand hoe ik de volgende foutmelding kan oplossen?
NPS Extension for Azure MFA: NPS Extension for Azure MFA only performs Secondary Auth for Radius requests in AccessAccept State. Request received for User domain\test with response state Discard, ignoring request.
Ik kan niet aanmelden op de server via RDP, want ik krijg geen MFA bericht binnen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Server 2019 als een gateway server en een DC (2019) als NPS server + Azure sync van on-prem naar Azure
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- NPS opnieuw geïnstalleerd
- Radius poorten van server en naar server staan open
- Windows firewall beide servers staan uit
- Azure auth en client enterprise apps staan er en auth app opnieuw ingesteld
- Certificate vernieuwd op de NPS server
- Nieuwe test gebruiker aangemaakt
- Troubleshooting NPS powershell gebruikt, maar die zegt verkeerde licentie. Licentie is een BP, wat volgens die tool goed moet zijn
- CA policy in Azure gemaakt
- Logfiles uitgelezen van de NPS, maar die zegt alles is succesvol
- Reg keys aangepast, zodat de MFA naar approve/deny gaat in plaatst van numbers
Ik ben ten einde raadt voor deze foutmelding.