homo's nog steeds niet geacpteerd

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
Hoe kan het dat anno 2001 nog steeds homo zijn als een gekte/ziekte word gezien door veel mensen.

Ik snap dit soort mensen niet die een homo moeten pesten om het feit dat ie een homo is. Ikhad het er laatst over met iemand in de trein over homo's en die beweerde dus dat je ziek was. Dus dat het net zo iets is als kanker. Ik snap dat echt niet. Ik bedoel wat is er nou erg aan een homo. Ja kijk ik hoef ook geen man aan mijn lijf maar iedereen zijn eigen opvattingen. Als iemand meer op jongens vallen dan op meisjes moet ie daar toch mee gaan.

Overigens wat ik wel ging vind is dat homo;s minder getoloreerd word dan een lesbo.

Wat is jullie mening hierover. Dit is een serieus onderwerp en is naar mijn mening ook levensbeschouwing.

Lekker zijn is een gave :)

Verwijderd

Mensen hebben die afkeer volgens mij meer vanuit geloofs oogpunt. Als in god heeft man en vrouw gecreeerd en niet man en man of vrouw en vrouw.

Van mij mogen ze doen en laten wat ze willen zolang ze mij er niet mee lastig vallen. Het zijn en blijven mensen en zijn meestal nog veel gezelliger ook. :)

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Je hebt gelijk. Het 'probleem' met homo's is dat ze altijd een minderheid zullen blijven. De bulk van de mensen is nu eenmaal hetero. En mensen houden niet van afwijkingen van het gemiddelde. (Afwijking is hier wiskundig gebruikt, en niet psychisch)

Dingen gaan heen en weer in een slinger beweging. Het homo huwelijk is inmiddels mogelijk in Nederland, Belgie en Duitsland volgen.

Lesbo's beter geaccepteerd? Ja en nee, vrouwen mogen altijd al aan elkaar zitten. Elkaar zoenen en elkaars haar doen en samen kleding gaan kopen. In 1920 was het al normaal dat twee ongetrouwde verpleegsters of leraressen samenwoonden. Dat is men min of meer gewend. Voor mannen is het veel nieuwer. Maar 'potten' hebben een hele slechte naam. Ook onder homo's trouwens. Ik weet nog wel een COC waar er hooglopende ruzies zijn en waar er zelfs een stel de bar zijn uitgemept

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Hmmm. ben het met je eens. Homo's worden vaak niet geaccepteerd. Mensen vinden het vies en daarom al gauw slecht. 2 totaal andere dingen.

Laat iedereen doen wat hij leuk vind, zolang hij/zij maar niet iemand anders tot last is.

Ik vind het een onzinnige vraag, omdat het antwoord duidelijk is! Het zijn alleen veel mensen die "hun ogen niet open hebben" die problemen in dit geval maken.

Verwijderd

't Is wel een foutje van de natuur maar om het nou meteen een ziekte te noemen gaat me wel erg ver...
Ik ken niet een homo voor zover ik weet dus ik kan er niet over oordelen hoe ze zijn.

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
Op dinsdag 04 september 2001 15:51 schreef Lord_Nygard het volgende:
't Is wel een foutje van de natuur maar om het nou meteen een ziekte te noemen gaat me wel erg ver...
Ik ken niet een homo voor zover ik weet dus ik kan er niet over oordelen hoe ze zijn.
foutje van de natuur waarom? Sorry hoor maar het is gewoon een feit dat de ene een man aantrekkelijk vind en de andere een vrouw.

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op dinsdag 04 september 2001 15:51 schreef Lord_Nygard het volgende:
Bravo :)

Waarschijnlijk ken je er wel 10. Maar je herkent ze niet. En waraom zou je ook, het zijn net 'gewone' mensen. Er zitten eikels tussen en ware helden

Verwijderd

Waarschijnlijk bedoelt hij een foutje in de zin dat ze niet kunnen voortplanten waar, die bepaalde lichaamsdelen waarmee ze zich tot elkaar aangetrokken voelen, wel voor bestemd zijn.

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
Op dinsdag 04 september 2001 15:55 schreef Masterplay het volgende:
Waarschijnlijk bedoelt hij een foutje in de zin dat ze niet kunnen voortplanten waar, die bepaalde lichaamsdelen waarmee ze zich tot elkaar aangetrokken voelen, wel voor bestemd zijn.
das net zoiets dat je met elkaar om de seks.

Ik denk zelf dat er meer in het leven is dan seks.

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op dinsdag 04 september 2001 15:53 schreef lordspacie het volgende:
foutje van de natuur waarom? Sorry hoor maar het is gewoon een feit dat de ene een man aantrekkelijk vind en de andere een vrouw.
Ja dat klopt, en dat is niet de 'gemiddelde' smaak. Dus is het een 'afwijking' (Wiskundig gesproken) Ik denk dat je ook niet al te fanatiek op politiek correcte uitspraken moet letten. Een normaal gesprek wordt dan haast niet meer mogelijk.

Ik vond het heel netjes dat hij juist geen oordeel wilde vellen omdat hij er niets van wist. Dat is een stuk re-eeler dan mensen die wel een oordeel hebben over zaken waar ze neits van weten.

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
Op dinsdag 04 september 2001 16:01 schreef Ortep het volgende:

[..]

Ja dat klopt, en dat is niet de 'gemiddelde' smaak. Dus is het een 'afwijking' (Wiskundig gesproken) Ik denk dat je ook niet al te fanatiek op politiek correcte uitspraken moet letten. Een normaal gesprek wordt dan haast niet meer mogelijk.

Ik vond het heel netjes dat hij juist geen oordeel wilde vellen omdat hij er niets van wist. Dat is een stuk re-eeler dan mensen die wel een oordeel hebben over zaken waar ze neits van weten.
Daar heb je gelijkin maar ik wou weten waarom hij het een foutje van de natuur vind. Ik zie het persoonlijk niet als een foutje

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 16:08 schreef lordspacie het volgende:

[..]

Daar heb je gelijkin maar ik wou weten waarom hij het een foutje van de natuur vind. Ik zie het persoonlijk niet als een foutje
Misschien omdat twee mensen van dezelfde sekse geen kindje kunnen maken :? :P Dus een "biologisch foutje" :)

Verwijderd

Sex is toch ook helemaal niet lekker :P Ik maar denken dat het alleen maar was om te voortplanten. Dat vieze gebeuk tegen elkaar tot je blauwe ballen heb en helemaal beurs bent >:)

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 16:15 schreef Masterplay het volgende:
Sex is toch ook helemaal niet lekker :P Ik maar denken dat het alleen maar was om te voortplanten. Dat vieze gebeuk tegen elkaar tot je blauwe ballen heb en helemaal beurs bent >:)
Laat ik nou altijd gedacht hebben dat voortplanting t enige biologische nut is van t leven :P Iets waar ik overigens maar niet erg in slaag ;)

Just to be on the safe side: Ik val op vrouwtjes :P

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-01 19:53
mijn oud docent nederlands zei dat ze homo's geen hand wou geven.... raar mens :Z B-)

Verwijderd

[..]

Ja, maar dat feit is wel een foutje, als je het puur biologisch en evolutietechnisch bekijkt.
Maar ik wil helemaal niemand kwetsen, ik vind het ook helemaal niet erg hoor! :)

Verwijderd

Misschien dat je het homo\lesbisch zijn als een soort evolutie kan zien. Ik bedoel zelfs dieren hebben nu soms homo\lesbie neigingen.

ik heb er verder geen last van. Ik ga gewoon verder met voortplanten. De eerste is onderweg :) ( in november :) )

Verwijderd

Je zal er maar eens eentje achter je hebben staan.

OEF !!!

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 16:42 schreef Masterplay het volgende:
Misschien dat je het homo\lesbisch zijn als een soort evolutie kan zien. Ik bedoel zelfs dieren hebben nu soms homo\lesbie neigingen.
ehm nee het homo 'probleem' ( no offense ) word groter door milieuvervuiling en dan met name het gebruik van Kunststoffen die hetzelfde effect hebben als vrouwelijk hormonen..
wat we dankzij ons plastic tijdperk vrijwel overal in tegen komen.. en dus met grote regelmaat aan blootgesteld worden

uit onderzoek is gebleken dat het zelfs kan zorgen voor geslachtsveranderingen wat begint met krimping en misvorming van de mannelijk genitalieen ( aaargh )

dat dieren die voorheen nooit homosexueel gedrag vertoonden het nu wel doen
duid erop dat het in de voedselketen terecht is gekomen. en het doorgeven gegeven word.. net zoals met DDT

zorgwekkend dus ..

tijdje geleden een BBC docu over gezien, maar daarna werd er geen aandacht meer aan besteed

er is trouwens al eerder een topic over geweest

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:53

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Op dinsdag 04 september 2001 16:12 schreef AirHead het volgende:

[..]

Misschien omdat twee mensen van dezelfde sekse geen kindje kunnen maken :? :P Dus een "biologisch foutje" :)
Tegenwoordig wel hoor. Het is gelukt om een eicel te bevruchten met genetisch materiaal uit een willekeurige lichaamscel, en dus kunnen twee vrouwen op die manier een kind krijgen dat echt van hun is. Het kind zal genetisch materiaal hebben van beide moeders, net alsof de "donormoeder" de vader zou zijn. Het zal natuurlijk wel altijd een meisje zijn, tenzij ze een Y-chromosoom van een donor-man lenen. :)

Waarom is homosexualiteit niet geaccepteerd? Omdat het vreemd is. En alles wat vreemd is, daar heeft de mens een natuurlijke afkeer voor. Dat is een natuurlijk verdedigingsmechanisme - immers, iets wat onbekend is kan gevaarlijk zijn.

Op de middelbare school werd ik voor het eerst met homosexualiteit geconfronteerd omdat een klasgenoot van me openlijk homo was. Er werd natuurlijk in het begin wel wat over gegiecheld (voor zover je bij jongens over giechelen kan spreken), maar voor de rest werd er heel normaal gedaan. Ook gewoon met z'n allen na de gym douchen enzo.

Mijn moeder doet er ook heel normaal over. Toen ze op de kleuterkweek zat (tegenwoordig heet dat PABO) had ze een studiegenoot die homo was, die uit het zelfde dorp kwam. Vaak zaten ze dus samen in de bus, en gingen ze samen naar mooie jongens kijken :)

Ik heb minstens 10 openlijk homosexuele colega's, en er werkte bij dat bedrijf een tijd lang ook een Venezuelaans homopaar, die hierheen gegaan zijn omdat ze daar verstoten werden, en die zijn zelfs hier getrouwd. Bleek later dat één van die twee ook nog eens de zoon van een drugsbaron was. Door zo'n familie verstoten worden en het overleven, da's zowiezo al een grote kunst, volgens mij, dus wat dat betreft, diep respect.

Anyway, de mensen die het meest bang voor homosexualiteit zijn, zijn inderdaad vaak mensen die bang zijn voor hun eigen homosexuele neigingen, en die angst voor een deel van zichzelf naar buiten projecteren. Maar niemand is 100% hetero, en niemand is 100% homo. Als je namelijk 100% hetero zou zijn, zou je niet (goed) met mensen van het zelfde geslacht om kunnen gaan. Ik bedoel, ik ben hetero, maar ik weet mannelijk schoon ook wel te appreciëren. En daar zit eigenlijk ook de basis voor waarom homosexualiteit onder mannen minder goed geaccepteerd wordt dan onder vrouwen. Van vrouwen wordt het doodnormaal gevonden dat ze andere vrouwen komplimentjes over hun uiterlijk geven, maar bij mannen is dat taboe. Dat vrouwen elkaar kussen is normaal, maar bij mannen is ook dat taboe (tenzij je in de mafia zit).

Wat ik zou willen is dat homosexualiteit niet anders behandeld wordt, maar gewoon als de normaalste zaak van de wereld. Een mooi staaltje daarvan is de online strip The Suburban Jungle (http://www.suburbanjungle.com). De hoofdpersonen in de strip zijn gepersonificeerde dieren. Een tijger en een tijgerin, een leeuw en een leeuwin, een vrouwelijke new-age fluffy-bunny panda, en een homosexuele mannelijke wolf. Het coole is dat er over het feit dat die wolf homo is heel gewoon wordt gedaan, alsof er niets vreemds aan is. Zoals het zou moeten, dus.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 17:46 schreef Reyn_Eaglestorm het volgende:

[..]
Mooi verhaal.
Ik bedoel dus op de meest gangbare NATUURLIJKE manier :) dus al neukende :P kunnen twee mannetjes of twee vrouwtjes geen kind maken. Dat de mens nou zo slim is om die weg te kunnen omzeilen, heeft niks te maken met dat t via de natuurlijke weg niet kan.

Verwijderd

Feit is gewoon dat er waarschijnlijk altijd en iig nog voor een hele lange tijd nog anders denkende mensen zijn die verstoten of niet geaccepteerd worden\zullen worden. Ik hoop wel dat dat niet lang duurt. Maar ja een beter milieu begint ook bij jezelf dus acceptatie van anders denkende ook :)

Verwijderd

Reyn: Dat lukt echt nog niet hoor... Er is namelijk genomic imprinting, dat betekent dat sommige genen een verschillend effect hebben als ze van je vader komen, dan wanneer ze van je moeder komen. Met twee vrouwen mis je de genen die van de man moeten komen, waardoor het embryo niet levensvatbaar is.

Maar hier wordt aan gewerkt, dus ooit zal het inderdaad wel mogelijk zijn.

Btw, er zijn wel degelijk (sterk hierarchische) dieren waarbij homosexualiteit een goede overlevingsstrategie is. Een homosexueel dier wordt door een dominant mannetje namelijk niet als bedreiging gezien, waardoor hij makkelijker bij de vrouwtjes kan komen en kansen krijgt om snel te paren als het dominante mannetje eventjes niet oplet. Het is dus niet perse tegen-evolutionair.

Waarmee ik overigens geen conclusies wil trekken over homosexualiteit bij mensen, wij zijn tenslotte iets meer dan beesten :)

Verwijderd

Homo's zijn alleen maar beter, die jatten de mooie meisjes niet voor mij weg :)
Ik ken wel een homo trouwens die dacht dat hij wel ff hetero zou worden is die gek met een vrouw getrouwt heeft 2 kinderen 14 en 16 en toen hij erachter kwam dat dat homo zijn niet weg ging heeft die het maar gezegt,
poging hetero worden mislukt dus

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Je kunt niet verwachten dat iedereen alles weet. Maar stereotypen maken als "homo zijn is een ziekte" is wel keihard fout. Die mensen moeten echt eens informatie gaan inwinnen, zoals die hierboven te vinden is.

Homo's rn acceptatie blijft een heikel punt. Enerzijds vind ik het slecht, het is racisme. Maar aan de andere kant vind ik het minder erg dan dat ze iemand met een andere huidskleur uitschelden. Dit is omdat ik toch wil voorkomen dat de jongen zou kunnen denken dat ik hem aardig vind. Dit geldt voor meer mensen, denk ik.

Ook is het zo dat als je in een jongensklas zit, bijvoorbeeld een technische opleiding, bijna iedereen wel eens verdacht is van homo te zijn. Ik zit tussen 80% vrouwen, en daar zijn ook homo's. Sommige zijn ook heel open daarover en geven het toe. Maar wat maakt ons dat uit. Op de technische school zou hij daarvoor in elkaar geslagen worden. Ik heb nog geen idee waardoor dit verschil wordt veroorzaakt.

Verwijderd

Dat komt omdat in een technische opleiding er veel macho's rondlopen die huhn mannelijkheid moeten bewijzen....

Verder vind ik dat homo's de gezelligste lui zijn die je kan vinden. Een ex collega van me is een homo en het is echt lachen met die man :D

Verwijderd

Veel macho's op een technische opleiding? Ik dacht vooral veel nerds.

Overigens ben ik van mening dat het gegeven of je op mannen of vrouwen of beide valt niet volledig of soms in het geheel niet vast staat op het moment dat je geboren wordt(of eerder), maar pas later bepaald wordt door sociale invloeden. Vandaar dat in een maatschappij waarin homosexualiteit in zekere mate geaccepteerd is het ook meer voorkomt dan in een maatschappij waar dit niet zo is. Alhoewel dat moeilijk te bewijzen valt natuurlijk, omdat iemand er ook eerder voor uit komt wanneer het geaccepteerd is.
Wanneer de lijn zich doorzet zou je bij een volledige acceptatie een situatie kunnen krijgen waarin het in cijfers geen afwijking meer is. Alhoewel je waarschijnlijk steeds meer bi's krijgt wanneer de sociale druk op dit gebied afneemd, omdat er geen stuwing in een bepaalde richting meer is.

Verwijderd

helemaal gelijk,

--------------------------------------------------------------
www.dutchside.com

Verwijderd

Waarom? Omdat de mensheid al 5000 jaar helemaal vastgeroest zit in zijn denkwereld. Het is dat we kunnen vliegen anders was de aarde nog steeds plat.

Maar dezelfde mensen denken dat het besmettelijk is, net zoals aids besmettelijk is met hoesten. Besnijden is iets wat God wil, en zo verder...

Domme mensen bestaan nu eenmaal.

Verwijderd

Misschien zijn er juist meer homoŽs bijgeklomen om de overbevolking tegen te gaan..

natureŽs way of dealing with trouble.

Verwijderd

Er is zeker al een onderzoek geweest naar homosexualiteit.
Gedaan op ratten en als de moeder tydens haar 9 maanden onder stress staat, dan is de kans hoger.

Gezien op discovery, met feiten kom ik niet want dat was te lang geleden.

Verwijderd

Volgens mij zitten er onder die mensen die denken dat homo's vies en raar enzo zijn gewoon vooroordelen hebben. Ze denken omdat er elk jaar een Gayparade in Amsterdam is, dat ALLE homo's zo 'extravagant' zijn. Het wordt afgeschilderd alsof alle homo's van die sexgerichte sletten zijn. (Zoiets als dat er toch veel mensen denken dat elke Marokkaan crimineel zijn) Veel bekende Nederlanders op tv doen soms ook zo ongelovelijk nichterig. Alsof elke homo een halve vrouw is en elke lesbo een manwijf. Ik wil hier niet zeggen dat de homo's de mythes in stand houden, maar dat media bijdraagt aan het in stand houden verkeerde ideeen.
Op dinsdag 04 september 2001 15:44 schreef lordspacie het volgende:
Hoe kan het dat anno 2001 nog steeds homo zijn als een gekte/ziekte word gezien door veel mensen.
Overigens wat ik wel ging vind is dat homo;s minder getoloreerd word dan een lesbo.
Ik neem aan dat je "geinig" bedoelde. Kan er wel inkomen. Ik ben zelf hetero en denk dat die tolerantie voornamelijk door mannen komt. Sex tussen twee vrouwen is voor hun dan ook een prettige gedachte.

Ook zoiets: homosexualiteit wordt bij velen alleen maar geassocieerd met sex. Dat het gaat om liefde, wordt totaal gepasseerd. Wat kan er nou erg zijn aan twee mensen die van elkaar houden, maar toevallig van hetzelfde geslacht zijn?

[beetje offtopic filmtip]
Een hele mooie film over liefde tussen twee lesbische pubers is "Fucking Åmål". Echt een mooie films. Veel beter dan "Titanic", waar twee geile hetero's die elkaar net kennen elkaar achteraan rennen. Ik heb die film pas voor het eerst gezien, en het draagt niet bij aan deze discussie. Maar jullie moeten die film echt een keer zien!
[/beetje offtopic]

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik ben dus zelf homo maar ik denk zelf dat het redelijk geaccepteerd is, echter men kijkt wel anders tegen je aan, niet eens op een negatieve manier maar wel anders. Ik moet ook zeggen dat homos echt een apart volk zijn, misschien een beetje generaliseerd maar ze hebben gewoon andere gewoontes en karaktereigenschappen.

Mijn "Probleem" is echter dat je aan mij absoluut niet kan zien dat ik homo ben, dit levert nogal eens grappige situaties op dat mensen over homo's beginnen te praten en allerlei domme dingen zeggen :) Als je ze dan subtiel vertelt dat je dus op jongens valt dan zeggen ze, jaaaaaaah maar jij bent wel ok hoor :)

Iemand beweerde trouwens dat het niet waar zou zijn dat homo's sexverslaafde sletten zouden zijn, noooooooooou, ik schat toch dat zeker 70 procent het niet zo nou neemt met monogamie :) Waarom zou je ook, sex is maar sport en liefde kan je altijd nog bedrijven :D

Verwijderd

Een goede vriend (mischien wel mijn enige...) van mij is homo, kwam 2 jaar geleden 'uit de kast'. En het scheen hem te verbazen dat ik het zonder problemen accepteerde, kennelijk doen veel mensen (hij heeft veel probs gehad met zijn familie toen) dat niet, slechte zaak.
Zelf zit ik op de HIO, 90% mannelijk, en ik ben eerlijkgezegd nog niemand tegengekomen waarvan ik ook maar zou kunnen vermoeden dat hij homo is. Verder is het heus niet zo dat er een aggressieve houding is tov homo's (zoals eerder gezegd werd over technishe opleidingen).

Verwijderd

Op woensdag 05 september 2001 01:14 schreef raptorix het volgende:
Ik ben dus zelf homo maar ik denk zelf dat het redelijk geaccepteerd is, echter men kijkt wel anders tegen je aan, niet eens op een negatieve manier maar wel anders. Ik moet ook zeggen dat homos echt een apart volk zijn, misschien een beetje generaliseerd maar ze hebben gewoon andere gewoontes en karaktereigenschappen.

Mijn "Probleem" is echter dat je aan mij absoluut niet kan zien dat ik homo ben, dit levert nogal eens grappige situaties op dat mensen over homo's beginnen te praten en allerlei domme dingen zeggen :) Als je ze dan subtiel vertelt dat je dus op jongens valt dan zeggen ze, jaaaaaaah maar jij bent wel ok hoor :)

Iemand beweerde trouwens dat het niet waar zou zijn dat homo's sexverslaafde sletten zouden zijn, noooooooooou, ik schat toch dat zeker 70 procent het niet zo nou neemt met monogamie :) Waarom zou je ook, sex is maar sport en liefde kan je altijd nog bedrijven :D
Voor mij ben je dan de eerste nationalistische homo, die ik ken op tweakers.

Verwijderd

ik ken persoonlijk 2 homo's, en ik kan vind ik goed met ze opschieten hoor, nu zal het hier op de campus en bij de uni misschien ook wel meevallen aangezien de meeste studenten in hun denkbeelden en levenshouding behoorlijk liberaal zijn.

Verwijderd

Ik ken ook genoeg homos... maar ze geven zelf zelfs toe dat ze raar zijn (zolang je het maar niet in verband brengt met hun sexuele geaardheid... rara wat raar ;)... ps ik ben ook raar... uuh shit, wacht.. ik ben geen homo)

Verwijderd

Op woensdag 05 september 2001 01:14 schreef raptorix het volgende:
En waar basseer je die schatting nou op? In mijn vorige stukje beweer ik nou net dat zo'n mening over homo's o.a. wordt veroorzaakt door de eenzijdige afschildering van de stereotyp homo in de media. Als ik zo mijn kleine kenniskring van homo's/lesbiennes afga, dan geloof ik niet zo in die schatting van jou. (Als je het hebt over de Amsterdammers binnen de grachtengordel, dan heb je wel gelijk >:) ;) )
Heb trouwens ooit wel ergens gelezen over het percentage vreemdgaande hetero's. Dat percentage was ook wel hoog. Weet niet meer hoeveel dat was, maar het maakt die 70 procent van jou helemaal niet zo schokkend.

Vage kroegtheorie: Onderdrukking van sexuele gevoelens (Freud bla bla) is bij homo's sterker --> het uiten van die gevoelens sterker dan bij hetero's.

Maar weer terug op de stelling: homosexualiteit wordt steeds meer geaccepteerd. Maar als ik de redenaties van sommigen hier lees over homosexualiteit verwacht ik niet dat het ooit volledig geaccepteerd word. Er zullen altijd wel mensen blijven met mooie "wetenschappelijke" theorieën die niet met verstand onderuit te halen. En natuurlijk van die streng gelovige mensen die niet twijfelen aan die mooie oude regeltjes...

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-01 16:52

Tags NL

Harmful or Harmless?

Ik heb meer "problemen" met homo's dan lesbo's omdat:

Als ik twee homo's elkaar zie kussen dan verplaats je jezelf ongemerkt in de positie van een van die twee homo's :(

Als ik twee lesbo's elkaar zie kussen dan verplaats je jezelf ongemerkt in de positie van een van die twee lesbo's :)

https://powershellisfun.com

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 19:06 schreef Jywansa het volgende:
Dat komt omdat in een technische opleiding er veel macho's rondlopen die huhn mannelijkheid moeten bewijzen....
LOL :D ik lach me dood hier? Macho's?? Kom eens ff kijken op de UT dan weet je hoe het echt is :D

Verwijderd

Ik vind het wel een vies gezicht hoor...2 kerels die elkaar lopen af te lebberen. Gatver!

Nee dankuwel, dan liever een aardbeienmilkshake.

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
Op woensdag 05 september 2001 08:29 schreef -={Fred_Perry}=- het volgende:
Ik heb meer "problemen" met homo's dan lesbo's omdat:

Als ik twee homo's elkaar zie kussen dan verplaats je jezelf ongemerkt in de positie van een van die twee homo's :(

Als ik twee lesbo's elkaar zie kussen dan verplaats je jezelf ongemerkt in de positie van een van die twee lesbo's :)
dat eerste is zeker waar. dat tweede?
Ik denk dan meer jammer ik had wel mee willen doen. Maar goed back ontopic

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01 22:24

SG

SG surft naar info hardewaren

Ik heb ooit es 'n documentaire over homosexualiteit gezien.

Het is geen ziekte het is een afwijking net zoals sommigen erg lang of erg kort kunnen zijn of hoogbegaaft/dom een been langer de andere korter maar dat maakt het nog niet normaal

Volgens de docu ligt het aan de verhoudingen tussen bepaalde hersen delen die maken je man of vrouw ook al zijn de hersennen van een man maar ze hebben een structuur zoals die van vrouwen.

De oorzaak hiervan zit vaak ook in een afwijking in de hormoon huishouding tijdens de groei periode van baby tot puber.
Plus hormonale invloed van uit de omgeving milieu door gifsoorten met hormoon werking.

Dus ze zijn niet ziek maar ook niet normaal maar afwijkend dat kan ook positief zijn

bijvoorbeeld als je erg lang bent maak je meer kans op 'n succesvolle basketbal loop baan voor amerikanen danwel.

Maar afwijkingen zijn meestal negatief en daar moet men mee leren leven.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 15:48 schreef Masterplay het volgende:
Mensen hebben die afkeer volgens mij meer vanuit geloofs oogpunt. Als in god heeft man en vrouw gecreeerd en niet man en man of vrouw en vrouw.

Van mij mogen ze doen en laten wat ze willen zolang ze mij er niet mee lastig vallen. Het zijn en blijven mensen en zijn meestal nog veel gezelliger ook. :)
Neuh, das makkelijk afschuiven. Kijk in de kantine van je werk en let op wat voor grapjes er gemaakt worden, kijk naar tv. Vernederende grappen, en op tv een bepaalde afschildering van homo's (springenede nichten).

Onder sommige mensen in de kerk zal je zien dat het ook leeft. Ik denk niet dat de kerk tegenwoordig de oorzaak is van die afkeer. Zoveel mensen gaan niet meer naar de kerk en als je naar de kerk gaat betekend dat niet dat je het met die houding eens bent. De Bijbel is het iig niet eens met die houding. Daar word Homosexualiteit wel afgekeurd maar de personen niet, je mag ze ook niet veroordelen.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Zwaar boeie dat geloof en die bijbel, dat boek is geschreven in een tijd dat homosexualiteit zwaar taboe was, imo is het belangrijker te kijken naar de algemen waarden van een geloof, bijvoorbeeld respect en liefde voor elkaar. In die zin kan vrijwel geen 1 geloof homosexualiteit afkeuren.

Verwijderd

Op woensdag 05 september 2001 12:10 schreef x-o-v-o-x het volgende:
Ik vind het wel een vies gezicht hoor...2 kerels die elkaar lopen af te lebberen. Gatver!
Nee dankuwel, dan liever een aardbeienmilkshake.
Omdat ik deze week gestart ben met het 'Big Tweakers Dieet' hou ik het maar bij één van mijn vrienden in plaats van die 'aardbeien-milkshake'.... :9

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Op woensdag 05 september 2001 08:29 schreef -={Fred_Perry}=- het volgende:
Of in een positie ertussen? >:)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:22

Wildfire

Joy to the world!

Zoals Kemo al aangaf, homosexualiteit kan een poging van de natuur zijn om de overbevolking in de hand proberen te houden. Probleem is wel dat de homo's voornamelijk in de Westerse wereld lijken voor te komen. China zou veel logischer zijn geweest... >:)

Een vriend van mij is homo. Ik ben daar pas sinds kort achter, je gaat dan wel even anders tegen zo iemand aankijken maar wat mij betreft is er niets veranderd. Hij is nog steeds een vriend, maar dan eentje die toevallig homo is. So what? Raar dat veel mensen in zo'n situatie de vriend snel dumpen...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op donderdag 06 september 2001 17:08 schreef Brian Dickens het volgende:
Zoals Kemo al aangaf, homosexualiteit kan een poging van de natuur zijn om de overbevolking in de hand proberen te houden. Probleem is wel dat de homo's voornamelijk in de Westerse wereld lijken voor te komen. China zou veel logischer zijn geweest... >:)
Nee hoor, het verschil is dat ze in het westen op de meeste plaatsen homo's niet meer stenigen, castreren of op de brandstapel gooien. Dus komen ze er wat eerder voor uit.

Ook in China zijn homo's maar onder Mao's regiem was dat ongeveer een doodzonde. En aangezien ze je daar al voor fietsendiefstal voor het vuurpeloton zetten komt men er niet snel voor uit. Tegenwoordig is het meer open.

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Op donderdag 06 september 2001 17:08 schreef Brian Dickens het volgende:
In China worden de meeste mensen uitgehuwelijkt, dus daar heeft men geen kans om uit te vinden dat men homo is...

Verwijderd

Op donderdag 06 september 2001 17:29 schreef Reyn_Eaglestorm het volgende:

[..]

In China worden de meeste mensen uitgehuwelijkt, dus daar heeft men geen kans om uit te vinden dat men homo is...
Ik kreeg op mijn ICQ -in de tijd
dat ik daar nogal duidelijk mijn
sexuele voorkeur liet blijken- steeds
vaker een 'request' uit China en begreep
al gauw waar men het over wilde hebben ;) .

In vaak zeer slecht Engels
draaide men dan om de feiten heen...,
alsof men bang was "afgeluisterd"
te worden. :?

Heb ICQ nu minder geprononceerd
uitgerust (hoewel...) omdat ik aan
'Tweaken' niet meer toe kwam... ;)

• sporthaas
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06-2012
Is dat geen foutje dan?????

[..]

• AwesomE
  • Laatst online: 29-05-2025
Sorry hoor maar gasten die elkaar anaal nemen vind ik nog steeds :r

...

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op vrijdag 07 september 2001 12:59 schreef dtjiang het volgende:
Ik heb nieuws voor je, er zijn ook vrouwen die dat prettig vinden als 'afwisseling'

En niet alle homo's doen aan anale sex. Waarom zouden ze ook?

• AwesomE
  • Laatst online: 29-05-2025
Op vrijdag 07 september 2001 13:10 schreef Ortep het volgende:

[..]

Ik heb nieuws voor je, er zijn ook vrouwen die dat prettig vinden als 'afwisseling'

Je zegt het zelf al, "afwisseling" hebbie tenminste nog ook een natuurlijke keuze dan zo een uitlaat >:)

Ik zeg ook niet dat alle homos aan anale sex doen, maar dan blijft er weinig sex over toch ?

...

• salutem
  • Laatst online: 16-12-2025
anecdote,

Die binnenhuis architect (steven) in dat programma van de bouvrie op veronica/yorin die woonde dus naast mij in haarlem. Is ook een nicht enne ik kom dus op een avond thuis en vanuit mijn appartement aan de zijkant kijk ik na ongeveer 2 meter rechtstreeks in zijn badkamer hij had de luxaflex niet genoeg naar beneden gedaan dus ik zag wat bewegen een arm tussen twee benen ??!!! brrrr....
waar gebeurd en nogal :r misschien was ie wel z'n horloge kwijt je weet nooit.

Verder heb ik niks tegen gays, boys of girls (m'n oom was gay, helaas overleden (niet aan hiv) maar het idee spreekt me niet echt aan dus ja leven en laten leven zal ik maar zeggen.

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• SindaPaus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-01 16:43

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Op vrijdag 07 september 2001 13:17 schreef salutem het volgende:
anecdote,

Die binnenhuis architect (steven) in dat programma van de bouvrie op veronica/yorin die woonde dus naast mij in haarlem. Is ook een nicht enne ik kom dus op een avond thuis en vanuit mijn appartement aan de zijkant kijk ik na ongeveer 2 meter rechtstreeks in zijn badkamer hij had de luxaflex niet genoeg naar beneden gedaan dus ik zag wat bewegen een arm tussen twee benen ??!!! brrrr....
waar gebeurd en nogal :r misschien was ie wel z'n horloge kwijt je weet nooit.
Wat zij daar deden heeft in principe niks met homofilie te maken. Check het internet en schrik van wat ook hetero's met elkaar kunnen doen. :r (bizar)
Voor alle duidelijkheid ik ben gewoon hetero, maar ik heb niks tegen homofilie.... zelf weten.

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op vrijdag 07 september 2001 13:13 schreef dtjiang het volgende:
Ik zeg ook niet dat alle homos aan anale sex doen, maar dan blijft er weinig sex over toch ?
Ik ben bang dat je nog heel veel moet leren. Praat eens met je vriendin. Misschien heeft ze nog wel wensen of ideeen. En kom jij er achter dat er meer is dan 'de missionaris houding'

Wat jij 'normale' sex noemt is beslist niet het enige wat kan. Ik ben vreselijk blij dat er nog een hele rij andere mogelijkheden zijn.

• sporthaas
Ik heb nieuws voor jou!!! DE meeste vrouwen doen dat alleen maar om de man te plezieren. Wist je dit ook!!!! De meeste pornosterren gebruiken bij anale sex drugs tegen de pijn! En ja dat is een feit!!
Op vrijdag 07 september 2001 13:10 schreef Ortep het volgende:

[..]

• sporthaas
Op vrijdag 07 september 2001 13:42 schreef sporthaas het volgende:
Ik heb nieuws voor jou!!! DE meeste vrouwen doen dat alleen maar om de man te plezieren. Wist je dit ook!!!! De meeste pornosterren gebruiken bij anale sex drugs tegen de pijn! En ja dat is een feit!!

En we hebben het hier over mannen en niet over vrouwen!!

[..]

• sporthaas
Nou misschien kan ie bij jou in de leer! :)
Op vrijdag 07 september 2001 13:34 schreef Ortep het volgende:

[..]

Ik ben bang dat je nog heel veel moet leren. Praat eens met je vriendin. Misschien heeft ze nog wel wensen of ideeen. En kom jij er achter dat er meer is dan 'de missionaris houding'

Wat jij 'normale' sex noemt is beslist niet het enige wat kan. Ik ben vreselijk blij dat er nog een hele rij andere mogelijkheden zijn.

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 12:59 schreef dtjiang het volgende:
Nou dan hoef jij je daar toch niet druk over te maken :? ?

Mijn jaren-lange ervaring heeft mij geleerd dat 'tegenstanders' zoals jij
het -bij nader inzien- juist het
lekkerst vinden ;) ;

so give it a try I would say...... ;)

heb je komend weekend tijd ;) ?

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Ik heb nieuws voor jou!!! DE meeste vrouwen doen dat alleen maar om de man te plezieren. Wist je dit ook!!!!
Tsja, en er zijn er ook die het zelf graag willen. Het gaat mij er absoluut niet om of het wel of niet pijnlijk is, het gaat er om dat het niet iets is voor alleen homo's. En als het bij die vrouwen dan zo'n pijn doet, zou dat dan bij mannen veel anders zijn?

Tsja en porno sterren, dan is het 'werk' he? dat is een tikje anders dan een man of een vrouw die iets zelf uitkiezen. Ik doe ook wel eens werk dat ik niet zo leuk vind

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op vrijdag 07 september 2001 13:45 schreef sporthaas het volgende:
Nou misschien kan ie bij jou in de leer! :)
Waarom? ik heb niets met mannen, en zijn relatie is mij verder een zorg. Maar hij moet niet oordelen over het goed of slecht zijn van andermans relaties.

En hij zal zeker iets moeten leren omdat hij anders zijn vriendin/vrouw zwaar te kort doet. Hij zal er misschien iets over moeten lezen. Of praten met iemand die iets meer ervaring heeft.

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op vrijdag 07 september 2001 13:51 schreef koekoeksjong het volgende:

so gif it a try I would say...... ;)

heb je komend weekend tijd ;) ?
Ik ga hem niet troosten als hij het niet lekker vindt hoor

En ik ga zijn vriendin niet troosten als hij het WEL lekker vindt :)

Maar ik wil wel graag de uitkomst van je horen :)

• salutem
[..]
alles kan pijnlijk zijn ook "gewone" sex, laten we het op smeering en koelvloeistof houden :P en opgepast anders gaat dit topic naar de HK

mijn ervaring is dat vrouwen(en dus ook mannen) wel degelijk kunnen genieten van anale sex en dat ze er zelfs om vragen en echt niet om er mij een plezier mee te doen.

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 14:00 schreef Ortep het volgende:
[..]

Maar ik wil wel graag de uitkomst van je horen :)
Sterker nog; je mag komen kijken.... :P

• salutem
Bah jakkes bah !
vieze ouwe man je lijkt van kooten wel :P

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
als we allemaal homo waren waren we er nu niet ..
dus daarom is het nog niet helemaal normaal.

Je kunt niet van iedereen verwachten dat ze iedereen accepteren, dat is met alles zo ..
Ligt gewoon aan de persoon zelf.

(Ik heb niets tegen homo's, en ik zal ze ook bezig/met rust laten ook, maar ik vindt ook dat het iets is was niet normaal is.)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op vrijdag 07 september 2001 15:37 schreef Elect het volgende:
als we allemaal homo waren waren we er nu niet ..
dus daarom is het nog niet helemaal normaal.
De grap is dat er zat homo's zijn met kinderen. Ik ken er zelf een paar in mijn direkte omgeving. Braaf getrouwd en pas later ontdekt dat dat toch 'fout' was.

En waarom ben je dan getrouwd Jantje? Tsja...al die meiden hingen om me heen en met Marietje kon ik zo leuk praten. Dat was echt een maatje van me. En van het een kwam het ander.

Marietje: had je dan niets aan hem gemerkt? Ja hoor, hij was zo begrijpend en je kon zo heerlijk met hem praten zonder dat hij direkt wat 'moest'. Toe we getrouwd waren viel de sex wat tegen, hooguit 2-3 keer in de maand. Maar ja, na een jaar was ik toch zwanger van de eerste.

Dir is dus in mijn direkte omgeving twee keer gebeurd en de verhalen zijn bijna identiek. Er zijn ook wat onderzoeken die wijzen op een evolutionair voordeel voor homo's. Minder vaak sex met het andere geslacht, maar wel meer kans doordat het aantal mogelijke partners wat groter is. Ze worden niet als bedreiging gezien door andere mannen, dus die negeren ze meestal in 'de strijd' om de vrouwen. Maar ondertussen komen ze dus via een andere weg toch tot hun 'doel'

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
Op vrijdag 07 september 2001 15:58 schreef Ortep het volgende:

[..]

De grap is dat er zat homo's zijn met kinderen. Ik ken er zelf een paar in mijn direkte omgeving. Braaf getrouwd en pas later ontdekt dat dat toch 'fout' was.

En waarom ben je dan getrouwd Jantje? Tsja...al die meiden hingen om me heen en met Marietje kon ik zo leuk praten. Dat was echt een maatje van me. En van het een kwam het ander.

Marietje: had je dan niets aan hem gemerkt? Ja hoor, hij was zo begrijpend en je kon zo heerlijk met hem praten zonder dat hij direkt wat 'moest'. Toe we getrouwd waren viel de sex wat tegen, hooguit 2-3 keer in de maand. Maar ja, na een jaar was ik toch zwanger van de eerste.

Dir is dus in mijn direkte omgeving twee keer gebeurd en de verhalen zijn bijna identiek. Er zijn ook wat onderzoeken die wijzen op een evolutionair voordeel voor homo's. Minder vaak sex met het andere geslacht, maar wel meer kans doordat het aantal mogelijke partners wat groter is. Ze worden niet als bedreiging gezien door andere mannen, dus die negeren ze meestal in 'de strijd' om de vrouwen. Maar ondertussen komen ze dus via een andere weg toch tot hun 'doel'
Dit verhaal ken ik idd ook. Bij mijn buurman is dit dus gebeurt. Maar ik denk persoonlijk wel dat ze minder snel een gevaar zullen zijn. Want inprenciepe merken de homo's steeds sneller dat ze dat zijn. Daarom vind ik ook dat dit soort onderwerpenmeer besproken moet worden. Want zo zorg je enkelt maar voor meer begrip. Zeg nu eerlijk onder de moslims is dit helemaal niet geacepteerd. Nu wil ik niet alle moslims over een kam scheren maar ik denk wel dat bijna alle moslims er een afkeer tegen hebbe. Terwijl er ook genoeg geloovig mensen het zijn.

Verwijderd

Nog een evolutionair voordeel voor homo's:
In de oertijd gingen de stoere mannen op jacht, met het risico dat ze niet meer terug kwamen, maar de wat minder stoere mannen (homo's dus) bleven vaak in het dorp achter tussen de vrouwen. En tja... Die vrouwen zaten even zonder man, dus of die homo's het nou wilden of niet... Ze kunnen zo goed 'praten', en 'van het één komt het ander...

De angst voor alles wat anders is, heeft ook een evolutionaire oorzaak. Mensen die 'anders' zijn hebben vaak andere genen, dus zie je ze (onbewust) als concurrenten.

Het is natuurlijk een volstrek irrationele angst en niet meer van deze tijd.

Verwijderd

ik vind het niet erg dat mensen homo's zijn maar ze moeten het niet vlak voor mijn neus gaan zitten doen(zoenen ofzo).
Voor de rest vind ik het niet erg dat mensen homo's zijn.
Pagina: 1