Beste allen, Ik wil graag weer eens een nieuwe PC laten assembleren aangezien mijn huidige PC moeite begint te krijgen met nieuwere titels.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC is voornamelijk voor gamen, en in mindere mate af en toe wat thuiswerken, maar dit vereist geen hoge specs. De games waar het om gaat kan van alles zijn, zoals bijvoorbeeld RE4R, MSFS en binnenkort Starfield. Ik heb een ultrawide monitor en ik merk dat de extra pixels veel vragen van mijn huidige videokaart.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het bedrag graag rond de €2500 houden, iets meer kan eventueel wel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur heb ik reeds, zoals een Ultrawide monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderaan voor huidige suggestie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn videokaart voorkeur gaat uit naar Nvidia. Hier heb ik in het verleden weinig problemen mee gehad en ik wil graag DLSS kunnen gebruiken, aangezien dit kwalitatief net iets beter is dan FSR.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een RGB systeem bouwen, dus wil graag de RGB onderdelen behouden.
Ga je overklokken?
Niet heel uitgebreid, Alleen EXPO en eventueel wat undervolten.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een systeem samengesteld maar vind het lastig om te beoordelen of alles compatibel is met elkaar. Dus hier graag een check op. Als er nog suggesties zijn tot verbeteren hoor ik dit ook graag.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC is voornamelijk voor gamen, en in mindere mate af en toe wat thuiswerken, maar dit vereist geen hoge specs. De games waar het om gaat kan van alles zijn, zoals bijvoorbeeld RE4R, MSFS en binnenkort Starfield. Ik heb een ultrawide monitor en ik merk dat de extra pixels veel vragen van mijn huidige videokaart.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het bedrag graag rond de €2500 houden, iets meer kan eventueel wel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur heb ik reeds, zoals een Ultrawide monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderaan voor huidige suggestie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn videokaart voorkeur gaat uit naar Nvidia. Hier heb ik in het verleden weinig problemen mee gehad en ik wil graag DLSS kunnen gebruiken, aangezien dit kwalitatief net iets beter is dan FSR.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een RGB systeem bouwen, dus wil graag de RGB onderdelen behouden.
Ga je overklokken?
Niet heel uitgebreid, Alleen EXPO en eventueel wat undervolten.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een systeem samengesteld maar vind het lastig om te beoordelen of alles compatibel is met elkaar. Dus hier graag een check op. Als er nog suggesties zijn tot verbeteren hoor ik dit ook graag.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 404,95 | € 404,95 |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI | € 215,- | € 215,- |
| 1 | Videokaarten | Inno3D GeForce RTX 4080 16GB ICHILL X3 | € 1.259,- | € 1.259,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 FX | € 118,37 | € 118,37 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 FX Black | € 39,90 | € 39,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z5 Neo RGB F5-6000J3038F16GX2-TZ5NR | € 104,90 | € 104,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 850W | € 134,95 | € 134,95 |
| 2 | Solid state drives | Kingston KC3000 2TB | € 104,99 | € 209,98 |
| Totaal | € 2.487,05 | |||