Ik wil een nieuwe CD-writer kopen, en een Liteon lijkt me wel okay. Ik zit nog te twijfelen tussen de 12*10*31 en de 16*10*40. Welke is de beste? Goede ondersteuning door Clonecd is wel prettig
Hangt er vanaf wat je ermee wilt doen/ wat je belangrijk vindt. Of zij allebei lekker werken met CloneCD heb ik geen idee van.
Heb zelf een LiteON 24*10*40 met Nero 5.5 en zoals ze hier zeggen: "Het werkt als een tiet"
Heb zelf een LiteON 24*10*40 met Nero 5.5 en zoals ze hier zeggen: "Het werkt als een tiet"
Ik heb een liteon 16x10x40, werkt prima, ik kan gewoon 16 speed branden met mijn pentium 200
. Het ding lust ook allerlei merken cdr. Wat mij betreft is het een aanrader.
Alleen de website van liteon vind ik er niet uitzien....
beetje onduidelijk
o ja, voor clone cd ondersteuning moet je gewoon even
op de site van clone cd kijken
Alleen de website van liteon vind ik er niet uitzien....
beetje onduidelijk
o ja, voor clone cd ondersteuning moet je gewoon even
op de site van clone cd kijken
Atari portfolio Dos 2.11
mijn onderstaande liteon (zie sig) werkt uitstekend, brand alles op 16x (ook 12x cd's) en werkt perfect........ik dacht dat ie ook clone cd ondersteunt maar dit heb ik zelf nog niet getest
PIII 800@804 Mhz
Als je het in de search had gekeken, had je wel 50 Topic's gezien vol blije eigenaaren waaronder ik ook eentje van ben, dus het moet wel snor zijn..
Verwijderd
maar ik vind zo'n liteon toch een beetje te gammel voelen, en ik vind het geen mooie naam hebben, staat niet zo mooi in mn kast
ja bij mij is alleen het Light On als hij brandOp dinsdag 04 september 2001 18:28 schreef MREn het volgende:
maar ik vind zo'n liteon toch een beetje te gammel voelen, en ik vind het geen mooie naam hebben, staat niet zo mooi in mn kast
PIII 800@804 Mhz
Ze zeggen dat er een binnenwerl van plextor in zit
Verwijderd
...zuchtOp dinsdag 04 september 2001 20:08 schreef amd_ruluzzz het volgende:
Ze zeggen dat er een binnenwerl van plextor in zit
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Er gaan soms ook wel eens plextor branders kapot hoor.
* Amd RuLuzzz Amd_ruluzzz heeft geen geklood met zijn phillips fikket
Verwijderd
ik heb sinds december een lite-on 8*4*32, die ik in februari heb "omgeflashed" tot 12*10*32. Prima brander. Gebruik hem vooral voor muziek. Brand m'n audio prachtig op 12*. Heb hem voor de grap ook geprobeerd met Clone CD. Werkte ook.
En hopelijk voor de laatste maal.... lite-on branders hebben géééééén plextor binnenwerk
Ze maken alleen maar, net als plextor, gebruik van sanyo's burnprooftechniek Gezien de prijs-kwaliteitsverhouding zou ik, in tegenstelling tot vele tweakers zeggen, Lite-on rulez
Tot slot, veel van de probleempjes die je in dit forum over lite-on branders leest hebben te maken met onjuist inbouwen of instellen. Doe je dat goed, dan is het echt een prima brander.
En hopelijk voor de laatste maal.... lite-on branders hebben géééééén plextor binnenwerk
Ze maken alleen maar, net als plextor, gebruik van sanyo's burnprooftechniek Gezien de prijs-kwaliteitsverhouding zou ik, in tegenstelling tot vele tweakers zeggen, Lite-on rulez
Tot slot, veel van de probleempjes die je in dit forum over lite-on branders leest hebben te maken met onjuist inbouwen of instellen. Doe je dat goed, dan is het echt een prima brander.
I've made up my mind, ik ga voor de 16*10*40. De prijs/prestatieverhouding is prima zo te zien. Alleen ondersteunt ie geen burnproof zoals de 12*10*32, maar heeft ie dan wel een ander soort burnproofmechanisme?
Verwijderd
Die 16*10*40 gebruikt smart burn ofzoOp woensdag 05 september 2001 11:17 schreef rdgf het volgende:
I've made up my mind, ik ga voor de 16*10*40. De prijs/prestatieverhouding is prima zo te zien. Alleen ondersteunt ie geen burnproof zoals de 12*10*32, maar heeft ie dan wel een ander soort burnproofmechanisme?
Wordt wel herkend in nero als BURN-proof.
ik heb zelf geen ervaring met lite on (met geen 1 brander eik)
maar ik heb zo hier en daar gehoord dat lite on heel goed is en dat er(bijna) geen cd's mislukken met branden
zelfs bij de 24 x is de burnproof beter dan de burnproof van plextor (zeggen ze)
ik zou zelf een lite on kopen als ik er 1 zou nemen omdat ze goedkoop zijn en toch best goed zo te horen.
maar ik heb zo hier en daar gehoord dat lite on heel goed is en dat er(bijna) geen cd's mislukken met branden
zelfs bij de 24 x is de burnproof beter dan de burnproof van plextor (zeggen ze)
ik zou zelf een lite on kopen als ik er 1 zou nemen omdat ze goedkoop zijn en toch best goed zo te horen.
Ik heb ook een lite on en dat ding brand als een tierelier.. Met die burnproof
...
Ik heb het al een aantal keren gezegd dus hier nogmaals: Bij mij brandt mijn LiteON 24X ook als een tierelier net als bij TERMIENAATOROp woensdag 05 september 2001 14:29 schreef Termin8or het volgende:
Ik heb ook een lite on en dat ding brand als een tierelier.. Met die burnproof...
Ik heb hier een 12x10x40 en hij werkt perfect, cd-r's worden zonder problemen op 12x gebrand en cd-rw's op 10x, ook werkte mijne zonder problemen met CloneCD alleen burn proof werkte niet in CloneCD, in de bijgeleverde versie van Nero wel. (5.0 nog iets, je kan hem makkelijk upgraden)
Under Construction
In de nieuwe clone cd werkt ie wel!
Ik heb dezelfde brander, supertoppie brander voor 195 piek!
Alleen bij lite-on, NIET flashen als het niet nodig is, daar zijn al veel problemen mee geweest (mi veel userproblemen)
Ik heb dezelfde brander, supertoppie brander voor 195 piek!
Alleen bij lite-on, NIET flashen als het niet nodig is, daar zijn al veel problemen mee geweest (mi veel userproblemen)
Pagina: 1