TP LinK DECO M4

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eendenreetx
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23-09 13:56
Momenteel heb ik 3 deco m4's staan.
Alleen de eerste is bedraad aangesloten op het modem.
De overige 2 staan op wifi in de wifi router modus.

Nu lees ik veel over ap modus.
Op de draadloze deco wil ik een ethernet kabel aansluiten om een next op af te spelen.

Kan een draadloze deco m4 ook op ap modus werken?

iRacing Profiel

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:52
Ja
Maar voor wat jij wilt hoeft dat niet. Je kan die kabel naar next er nu ook in stoppen

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eendenreetx
Oh dacht dat hij daarvoor ook in ap modus moest. Dus een draadloze Deco kun je gewoon met ethernet verbinden met de next.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:52
Jup

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markiboj97
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 28-08 22:44
Als ik jou zo hoor gok ik dat je bij Ziggo zit, daar kan je het beste ff heen bellen. Ik doe hier even een aanname dat je verbindingsproblemen hebt op je next en het daarom met een kabel wil aansluiten. En normaal gesproken is het inderdaad zo simpel als een kabel aansluiten en je verbinding is beter. Maar de deco waarop je de kabel aansluit is ook draadloos verbonden en gaat dus niet zorgen voor een betere verbinding (anders was je wifi ook wel prima). Dit kan meerdere oorzaken hebben en vanuit Ziggo kunnen ze meekijken of je modem wel een goede verbinding heeft!

Daarnaast maakt het inderdaad niet uit of de deco in AP- of router-modus staat om een kabel aan te sluiten, maar een dubbele NAT/DHCP is niet goed voor je netwerk en daarom is AP-modus wel beter voor je netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eendenreetx
Nee momenteel staat de next beneden bekabeld aangesloten. Er komt boven een 2e next te staan en deze is dus draadloos, in principe is de WiFi boven prima, maar ik had nog een losse Deco over, vandaar dat ik deze op de verdieping heb aangesloten…. Vandaar

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:31
Een next bedraad of over goede wifi maakt geen enkel verschil

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Pagina: 1