Dictafoon-opnames via iCloud op pc zetten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04:23

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Topicstarter
Ik heb om m'n telefoon de app Dictafoon welke ik veel gebruik. Nu nemen die opnames nogal veel ruimte in (momenteel 8gb) en ik zou ze dus liever op m'n pc bewaren.

Echter lukt het niet om ze via www.icloud.com te zien te krijgen, en ik kan ze dus ook niet downloaden. Ze staan wel in de cloud, want ik kan ze zowel via m'n iPhone, als via m'n iPad afluisteren.

Ik heb (en wil) geen iTunes, wat misschien een workaround zou kunnen zijn, maar ik wil dus eigenlijk het rechtstreeks downloaden.

Weet iemand of dat mogelijk is, en zo ja hoe?

Ik heb al veel webpagina's hierover bekeken, maar allemaal behandelen ze een andere vraag.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafael
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ga naar de opname, kies voor "Bewaar in bestanden", sla de opname op in je iCloud drive, surf naar www.icloud.com, log daar in en ga naar je iCloud drive ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Uitgaande van iPad: Als je VLC gebruikt, kun je de bestanden dan benaderen?
Zo ja: IP van je ipad opzoeken, VLC openen en op je pc naar http://ipadres:8080 gaan. Als ik me niet vergis kun je ze daar dan ook downloaden.

Werkt overigens ook als een trein om films op een iPad te zetten zonder gebruik van de Apple suite :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvanderkroon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:42
Op je iPhone klik je rechts boven op wijzig.
Dan vinkje zetten voor alle opnames die je wilt hebben. Als je ze allemaal wil dan kan je je vinger op het scherm houden en naar beneden bewegen tot je ze allemaal hebt.

Links onder op het export icoon klikken. Je kan ze dan bijvoorbeeld in “bestanden” plaatsen dan staan ze in iCloud op een plek waar je op de computer wel bij kan.

Andere optie is via AirDrop naar je pc verplaatsen (als het een Mac is). Al had je als het een Mac was ze ook direct uit de dictafoon app naar een map kunnen slepen.

LG-HM051MR-U44 | Daalderop DUO 50l | 1500 WP Zuid | gasloos '23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04:23

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Topicstarter
jvanderkroon schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 19:39:
Op je iPhone klik je rechts boven op wijzig.
Dan vinkje zetten voor alle opnames die je wilt hebben. Als je ze allemaal wil dan kan je je vinger op het scherm houden en naar beneden bewegen tot je ze allemaal hebt.

Links onder op het export icoon klikken. Je kan ze dan bijvoorbeeld in “bestanden” plaatsen dan staan ze in iCloud op een plek waar je op de computer wel bij kan.

Andere optie is via AirDrop naar je pc verplaatsen (als het een Mac is). Al had je als het een Mac was ze ook direct uit de dictafoon app naar een map kunnen slepen.
Thnx, hiermee is 't gelukt! Alleen hebben ze niet de datum onthouden, dus nu moet ik alle bestandsnamen bijwerken :z

Maar goed, dit werkte!

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!