Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larsvdbrande
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 25-02-2024
Momenteel ben ik in het bezit van een oneplus nord 5g. Deze wil ik op korte termijn gaan vervangen. Nu ben ik op zoek naar een soortgelijke telefoon met een simpele android schil. De oneplus is mij erg goed bevallen maar ik zou ook wel weer eens helemaal wat anders willen. De nieuwe smartphone hoeft niet speciaal ergens in uit te blinken maar een mooi scherm en een redelijke accuduur zou erg prettig zijn gezien frequent nachtdiensten. ik wil max circa 450 euro uitgeven maar minder is natuurlijk ook prima, goed is goed.

Zelf zag ik al de nord3, pixel 7a en de nothing phone 1 voorbijkomen als eventuele kandidaten.

Maar.. alle tips zijn welkom,

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:03
Je kunt nog naar Nokia of Motorola kijken, die hebben ook een kale Android ervaring zoals OnePlus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
De Nothing Phone (1) en de Nord 3 zijn erg goede keuzes. Die hebben allebei een zeer goed scherm en een uitstekende accuduur. De Nord 3 gaat wel een stuk helderder dan de Nothing Phone (1).

De Pixel 7a heeft een duidelijk mindere accuduur.

Alternatieven met een simpele android schil zijn de Motorola Edge 40, die qua scherm en accuduur net wat minder is dan de Nord 3 en (1), en de Sony Xperia 10 V, met een top accuduur, een prima (extra langwerping 21:9) scherm, maar met een trage processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-04 21:59

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik zou Motorola mijden i.v.m. erg korte software ondersteuning.

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Dutchredgaming schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 22:05:
Ik zou Motorola mijden i.v.m. erg korte software ondersteuning.
Motorola is niet altijd even betrouwbaar qua updates, maar de update belofte is in ieder geval niet minder dan Sony en ook de Nothing Phone (1) heeft nog maar 3 jaar aan updates over van z'n 4 jaar in totaal.
De OnePlus Nord 5G is ook nog maar 3 jaar oud, dus als de nieuwe telefoon weer even lang mee moet gaan dan voldoen ze allemaal.