matras vast zetten

Pagina: 1
Acties:

• Langerakpc
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:52
Wij hebben een tweeling die het leuk vind om hun matrassen uit bed te halen.
Eerst vonden ze het leuk om de hoezen af te halen maar die zitten nu vast met bretels achtig systeem. deze bretels zit met tyraps vast om de lattenbodem heen. Nu krijgen ze de hoezen er niet meer af maar de matrassen gaan steeds weer overend.

wie weet een oplossing voor 2 2jarige om de matrassen vast te zetten in bed.

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Hoe krijgen ze de matrassen eraf als de hoezen vast zitten dan? Als de hoes onder de lattenbodem zit dan blijft het matras toch in de hoes hangen?

• agitri
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-12 12:10
spanbandje eromheen?

• Langerakpc
Oon schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 15:31:
Hoe krijgen ze de matrassen eraf als de hoezen vast zitten dan? Als de hoes onder de lattenbodem zit dan blijft het matras toch in de hoes hangen?
de hoes zit vast om het matras.
de bretels gaan om de lattenbodem maar daar zit rek op waardoor hij omhoog kan.

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-12 23:45

Wish

ingwell

Om de tweeling?

No drama

• UraniumFever
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-12 16:24
Ik zou zeggen high tack montagekit.

• agitri
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-12 12:10
Heb het vermoeden dat om die 2 een spanbandje doen heel veel issues oplost daar :+

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:39
je zou het probleem bij de bron kunnen oplossen?

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Stroken industrieel klittenband onder op het matras en de lattenbodem?

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Lachen toch? Deden wij vroeger ook en onze kids doen het ook. Soms vind ik het mooi om te zien dat ze zo spelen, soms vind ik het vervelend dat ze zo'n rotzooi maken.

Ik wil hier geen opvoedkundig verhaal neerplempen, maar om hier nou direct een probleem van te maken waar een oplossing nodig is, gaat mij te ver.

• Masvic
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-12 15:01
2 jaar en nu al de baas over jou? Dat wordt nog wat.

• daniel14
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-12 17:11
Nachtje zonder matras laten slapen

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:25

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Het gaat hier om een vraag over hoe je een matras moet vastzetten, niet over hoe @Langerakpc kinderen moet opvoeden. Blijf ontopic aub.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Tellerkopschroeven door het matras in de lattenbodem.

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 25-12 18:00
Matraswig? In principe bedoeld om twee matrassen tegen elkaar aan te houden, dus weet niet of die ook kleiner te vinden zijn.
Maar die kunnen onderlings door de lattenbodem heen.

T.Net Creality 3D Printer Discord

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-12 17:23

talin

ES-MA

Auping heeft van die dingend ie je in de spiraalbodem drukt bij spiralen met motoren zodat de matrassen niet verschuiven.
wellicht hebben die net genoeg grip zodat ze het matras niet los krijgen maar dat ligt ook weer aan het matteriaal van de onderkant van de matras waar ze grip op hebben.

heten matrasklikkers, vroeger hadden ze heel sterk klitteband maar ik zie dat ze er nu iets anders uit zien.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-12 19:13

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Dan maar geen matras zou mijn vader zeggen.... 😆

Maar hoe kan je je matrassen zo vastmaken dat de kinderen ze ook niet weer zo losmaken?
Hangslot erop?

• i-chat
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
hoop grappen en grollen hiero maar als je die ideën allemaal bij elkaar neemt heb je misschien een oplossing... stap 1: 2 spanbandjes om het matras aan je latten vast te zetten. 2 verberg de spanbandjes door er een matrashoest omheen te doen. die je ook weer vast kunt zetten..

wel alles niet te strak doen anders ga je dingen beschadigen ;)

en andere oplossing die ik vaker in goedkopere hotels en bnb's gezien heb is om een soort stevigere matrashoes aan de laten vast te maken dan zit het matras dus opgesloten werkt vooral goed bij matrassen die je niet op mag draaien zoals pocket-veren en bepaalde traagschuim matrassen.

neem een te groot (voor het bed) en vooral stevig matrasovertrek, leg je matras er ondersteboven op, let daar je lattenbodem ondersteboven op, vouw de overtrek om het geheel heen en zorg voor voldoende stof op alle houten delen, vervolgens met een nietpistol en flink stevige nietjes, de boel vastmaken eventueel een combi gebruiken van nietjes en lijm. nu heb je feitelijk geleerd een bed te bekleden.

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-12 19:13

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

@i-chat en hoe gaat dat dan met het schoonmaken? De hele handel weer demonteren?

[ Voor 5% gewijzigd door Hippocampus op 29-08-2023 18:53 ]

• Langerakpc
Ik ga morgen eens kijken naar de tips.
Pagina: 1