Advies school/gaming laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.R repairs
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 06-07 19:35
Goeiendag allemaal,
Ik ben zoekende naar een laptop die zowel game prestaties levert maar ook 3d programma's( hoogstwaarschijnlijk CAd) kan hendelen(welke weet ik nog niet). Ik ga namelijk de opleiding mechatronica volgen. (Windows 10 pro verplicht)
Ik heb zelf al onderzoek gedaan en kom erop uit dat ik het beste een i7 of een i9 moet hebben met het liefst 32gb ram geheugen.

Ik heb al twee laptops gehad die beiden kapotgingen binnen een week tijd, namelijk de msi pulse 15 b13vgk en de msi stealth 15 a13v.
Helaas gingen beiden binnen een week kapot en daardoor is mijn vertrouwen in msi er niet meer.

Verder heb ik ook al gekeken bij lenovo en zie dat de lenovo legion slim 7i gen 8 een prima keuze zou zijn. Nu zit ik met alleen de vraag met welke
Processor ik het beste kan gaan en met welke videokaart.
De slim 7i komt namelijk met een i7 en een 4060 of een i9 en een 4070. Ik wil er bf 1 bfV en war thunder op spelen,veel meer spellen interesseert me niet echt. Beiden zitten voor de videokaart op 140 watt.

Hebben jullie ook nog eventuele andere laptops met prestaties die het liefst ook nog metaal is? Het merk maakt me niet heel veel uit zolang de prestaties goed zijn en de bouwkwaliteit uitstekend is
Mijn budget is rond de €2400 excl accessoires

Omdat het voor school zal zijn zal ik de laptop veel mee gaan nemen voornamelijk fietsen met de laptop+tas achterop.
Het gewicht maakt niks uit voor mij, bouwkwaliteit staat hoger op mijn lijstje

Alvast hartelijk dank allemaal, ik hoop dat ik het zo goed heb verwoord in overeenstemming met de regels

J.R

Beste antwoord (via J.R repairs op 30-08-2023 11:26)

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 21:08
Legion slim 7 schijnt wel echt een van de meest goedgebouwde gaming laptops te zijn als ik jarrodstech moet geloven op youtube. lijkt me dus een zeer goede keuze.

Als je toch 2400 euro uit te geven hebt zou ik voor de i9 met 4070 gaan. Dan weet je zeker dat je de komende jaren vooruit kan toch?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 21:08
Legion slim 7 schijnt wel echt een van de meest goedgebouwde gaming laptops te zijn als ik jarrodstech moet geloven op youtube. lijkt me dus een zeer goede keuze.

Als je toch 2400 euro uit te geven hebt zou ik voor de i9 met 4070 gaan. Dan weet je zeker dat je de komende jaren vooruit kan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.R repairs
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 06-07 19:35
@Cinemaskoop
Klopt de i9 met 4070 is dan de beste keuze, ik ga wel wachten tot ze bij coolblue worden geleverd want die bied een mooie deal aan voor de i9 met 32gb 1tb en de 4070 voor €2229.

Hartelijk dank voor de bevestiging

J.R