Toon posts:

members gezocht (UT instagib)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wij van clan useless zoeken nog goede en gezellige members voor onze instagib clan
we spelen geen CTF
je moet keer 1v1 spelen tegen mij (misschien met spectator erbij)
maar we hebben members nodig
contact me op icq als je interesse hebt
icq#98168976

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Misschien als ik betere verbinding hebt.

Steam

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-11 07:49

Frenkpie

"Crocs Rule !"

hehehe je gaat toch neit zo members zoeken?
tsss

Verwijderd

Topicstarter
het kan
hier zitten veel mensen
ik heb het veel te druk om heel de dag op servers members te zoeken en dan nog hopen dat ze nederlands zijn ook nog

Verwijderd

<-- Zit ook in UTAssault clan, maar speel ook wel instagib
Ik wil het vanavond wel proberen als je wil, ik zit nu alleen nog op mn werk en ik ken dus nog geen berichtje sturen.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
WuKen dit is niet jouw eerste request!

Verwijderd

Laat me raden, dit is de eerste keer dat je een clan start of inzit van UT?

Laat me je uit de droom helpen: op deze manier trek je weinig tot geen goede spelers aan. Ga alle IG servers af, kijk wie je goed vind (niet meteen roepen van "ik wil je", maar kijk eerst 3 a 4 hele maps de kat uit de boom...), en nodig ze dan uit voor een try-out, dat voorkomt verspilling van je tijd. Ten 2e, ga eens spelen met de mensen die je nu al hebt, en kijk welke posities nog mensen nodig hebben (offense of defense, of misschien gewoon een manusje-van-alles).
Ten 3e: geef wat meer info over wat voor ladder je wilt bespelen (LMS, TDM, TDM 2-on-2, you name it!). Voor sommige mensen kan dat veel verschil maken. Geef ook aan of je wel of geen Zeroping wilt spelen (Zeroping = je raakt wat je in je vizier hebt, zolang je ping nog geen 300+ is)... BTW voor meer info over Zeroping Instagib mag je me contacten op ICQ... ZIe mijn profiel.

EHm... voorlopig kan ik even niets ECHT belangrijks meer bedenken, behalve dat je erg voorzichtig moet zijn met de mensen die je kiest. Je wilt natuurlijk geen interne flamebait tussen members van je clan... :)

* DrWoetR speelt zelf Zeroping Instagib CTF op de US ladder OGL!
* DrWoetR wenste dat US Eastcoast geen 6 uur tijdsverschil had zodat hij niet om 3 uur snachts een war hoefde te spelen hehe...

Verwijderd

IDD op deze manier kan je best members krijgen maar hoe ze spelen is natuurlijk een 2e, ik zelf speel al ruim een jaar alleen Instagib en vind het roeleren, zelf heb ik ook een clan maar doe nergens aan mee ;)

mijn clan is nfc oftewel no fucking clan, ik vind het persoonlijk gewoon leuker om een goede server op te zoeken en iedereen aftemaken (ctf of dm)

Greets

Fake_nikker
[nfc]Bleh
Pinokia_NL
Leegu!
Enzo :)

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik vind persoonlijk Sniper Arena leuker dan IG..ik heb afentoe van die vage delays met IG :?

Verwijderd

Topicstarter
dit is niet mijn 1e clan en ook niet de 1e waar ik inzit
ik heb een eigen clan gehad
en ik heb in verschillende gezeten
ik weet niet of iemand clan AMD kent
een van beste clans van nederland
de leader was onverslagen
een jonge bij in mijn clan zat heeft hem verslagen
ik weet wel wat goeie spelers zijn en wat goeie spelers worden

Verwijderd

Nou, laat mij dan maar binnen dan! ;)

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
count me in!
ik heb ook in DW (dutch warriors) gezeten maar toen was die clan een beetje dood hij is weer tot leven maar ik moest ff iets van me laten horen en dat heb ik nog niet gedaan.

maar ik moet eerst ff winXP erop zetten (gebeurd uiterlijk dit weekeind, ut heb ik nog liggen dus dat zit wel goed)

ik moet wel weer ff oefenen hoor want heb het al een paar maandjes niet meer gedaan |:(

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Pagina: 1